krosno do haftu

1. Data: 2008-05-02 20:23:12

Temat: krosno do haftu
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kobiety poradzcie mi bardzo prosze w sparawie krosna.Widzialam na kaan
krosno do haftu i mam zamiar kupic, tylko ze kosztuje nie malo bo 140 zl
i chce wiedziec jak sie spisuje, czy warto wydac taka sume? bardzo
prosze o sugestie
pozdrawiam kasias

2. Data: 2008-05-03 09:09:39

Temat: Re: krosno do haftu
Od: "Halszka45" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krosno do haftu i mam zamiar kupic, tylko ze kosztuje nie malo bo 140 zl
> i chce wiedziec jak sie spisuje, czy warto wydac taka sume? bardzo
Myślę że jest to zbyt duży wydatek, jestem w posiadaniu krosna mocowanego do
blatu i stoi bezużytecznie ja natomiast haftuję na na krośnie ręcznym
kwadratowym lub okrągłym a większe robótki haftuję na małym krośnie z podstawką
kupione w sklepie "Kokardka", myślę że cena 140 zł to zbyt duży wydatek mając na
uwadze że mulina i kanwa w dobrum gatunku wcale nie są takie tanie.
z pozdrowieniami Halszka45

3. Data: 2008-05-03 13:10:19

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Prawdę powiedziawszy, to zależy co masz zamiar wyszywać i jaką chcesz mieć
wygodę przy wyszywaniu.
Osobiście mnie najlepiej wyszywa się na tamborku, na ramie (samo górne krosno)
lub na całym krośnie. Wynika to od mojego sposobu wyszywania : lubię siedzieć
w wygodnym fotelu, a nogi mieć oparte na taborecie.W takiej pozycji mogę
wyszywać nawet z 8 godzin i nie boli mnie kręgosłup.Krosno "naciągam" wtedy na
siebie i haftuje mi się wspaniale :)Jest jeszcze jeden plus, gdy wyszywa się
na krośnie - wyszywa się szybciej, bo używasz do tego obu rąk. Jednak trzeba
pamiętać też,że krosno jest to dosyć duży "mebel", a obraz powstaje dosyć
długo, a więc ten mebel musi mieć jakiś swój kąt.
Co do krosna przykręcanego do stołu, to wyszywałam na nim jeden raz ok.1
godziny, a kręgosłup potem mnie bolał przez trzy dni :(((
Reasumując, to Ty musisz się zastanowić co by Ci opowiadało.Czyli co chcesz
wyszyć, jak długo będziesz to wyszywać (w przybliżeniu) i czy to będzie np.
taka duża praca jednorazowa, czy będziesz jeszcze coś dużego wyszywać itd.itd.
Pozdrawiam
dorota
ps.Ja takie krosno z Kaan mam i mogę Ci go polecić.

4. Data: 2008-05-03 18:28:33

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:
> [...]
> Pozdrawiam
> dorota
> ps.Ja takie krosno z Kaan mam i mogę Ci go polecić.

dziekuje wam kobitki za odzew ,wlasnie o to mi chodzilo zeby bylo
wygodnie nawet 8 godzin ;)
pozdrawiam serdecznie kasias

Poszykuje frywolitkowego kursu...
xxx poszukuję schematu