[OT] Makłowicz

1. Data: 2004-03-15 20:44:05

Temat: [OT] Makłowicz
Od: "Magda" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Robert dostał Wiktora za osobowość telewizyjną:)

Moje gratulacje:)

Magda

1. Data: 2004-03-15 22:03:18

Temat: Re: [OT] Makłowicz
Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pan Robert dostał Wiktora za osobowość telewizyjną:)
>
> Moje gratulacje:)
Ciekawe jak to sobie załatwił?
JM

1. Data: 2004-03-16 11:09:57

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarek ( j...@p...onet.pl ) napisał:

> Użytkownik "Magda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe jak to sobie załatwił?
> JM

Uważam, że nie musiał.
Iwona

1. Data: 2004-03-16 11:24:47

Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Uważam, że nie musiał.
Czyli uważasz, że w tamtym świecie, to się wszystko dzieje w ramach
wielkiego spontanicznego aplauzu?
JM

1. Data: 2004-03-16 20:50:29

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarek ( j...@p...onet.pl ) napisał:

> Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Czyli uważasz, że w tamtym świecie, to się wszystko dzieje w ramach
> wielkiego spontanicznego aplauzu?
> JM

Osobiście lubię Makłowicza za jego poczucie humoru, spontaniczność etc. i w
pełni zasługuje na miano osobowości TV.
Nawiasem mówiąc nie wiedziałam o tym fakcie, ale gratuluję.
Iwona

1. Data: 2004-03-16 21:20:18

Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiście lubię Makłowicza za jego poczucie humoru, spontaniczność etc. i
> pełni zasługuje na miano osobowości TV.
No co bym nie napisał, to i tak byłoby to nachalne przepychanie swego punktu
widzenia. Ale po prawdzie jedynie sprawdzone przepisy to były te, które
prezentowali w tym programie zawodowi kucharze. Reszta była dla mnie tylko
zręcznie robionym show.
JM

1. Data: 2004-03-17 08:30:04

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

jarek ( j...@p...onet.pl ) napisał:
> [...]
> które prezentowali w tym programie zawodowi kucharze. Reszta była dla mnie

Możesz to nazwać jak chcesz, ale uważam, że było/jest to dobrze robione. I
to co prezentuje M. jest trafione i ciekawe.
Sam pomysł z prezentacją kuchni regionalnej różnych państw/kultur jest
dobrym pomysłem i w oryginalny sposób pokazane, chyba dzięki osobowości
samego Makłowicza.
Program z pewnością nie należy do nudnych (w przeciwieństwie do programu z
np.Kuroniem (nie trawię go).

Iwona

1. Data: 2004-03-17 09:02:33

Od: Robert Worec <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robione. I to co prezentuje M. jest trafione i ciekawe.
> Sam pomysl z prezentacją kuchni regionalnej róznych panstw/kultur jest
> dobrym pomyslem i w oryginalny sposób pokazane, chyba dzieki
> osobowości samego Maklowicza.
> Program z pewnością nie nalezy do nudnych (w przeciwienstwie do
> programu z np.Kuroniem (nie trawie go).

brawo Ivi, tak wlasnie jest - ostatnie powiedzonko Maklowicza:
"czosnek rozgnieciemy, mowiac miedzy nami - byle jak"
zadnego zadecia a elegancko :)))

Rob

1. Data: 2004-03-17 13:56:40

Od: "Shem" <manny@wytnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jak to sobie załatwił?
> JM

Rzygać mi sie chce jak czytam takie posty

--
Shem

ciasto jogurtowe
zupa pomidorowa