[OT] Moderacja

141. Data: 2007-02-25 20:18:27

Temat: Re: moje wnioski po wypowiedziach nt.moderacji grupy
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:1172402810.660597.106970@p10g2000cwp.googlegro
ups.com>
anatol <j...@t...pl> pisze:

> A bronię nie jej, ale ogólnej dostępności do grupy. Tak ciężko to
> odróżnić?

Hmm... no właśnie :)
Tak trudno zrozumieć, że nikt nie chce wyganiać stąd_ludzi_, lecz jedynie
nie pozwalać, by trafiały tu ich - eufemistycznie określając -
_nietematyczne_posty?

--
Nixe

142. Data: 2007-02-26 00:32:57

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Lut, 20:18, " Nixe" <n...@f...pl> wrote:
> X-No-Archive:yes

..... nie pozwalać, by trafiały tu ich - eufemistycznie określając -
> _nietematyczne_posty?

Zobaczymy jak to bedzie dzialac? :-) wobec wszystkich
_nietematycznych_ postow..

Pozdrawiam Janusz

143. Data: 2007-02-26 08:05:41

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@g...pl> napisał(a):

> Jeśli tabakiera jest publiczna... Czy w publicznej toalecie stoi osoba
> decydująca, kto może z niej korzystać, a kto nie?

dobrze porównałaś: to, co wyrabiacie Ty, Ikselka i ten stary pierdoła to
jest jeden wielki, dawno nie wietrzony kibel. Nie bylo was w obecnej,
pokreconej wersji, bylo fajnie. To nie jest forum, babo, pomerdalo ci sie z
ta demokracja. To klubik tematyczny. Nie chcesz sie dostosowac, to paszla:
sluchac muzy zza gor, nakrecac sie na Żydów, miziac z żeniatym facetem i co
tam jeszcze chcecie robic. Zalozcie sobie swoja grupe. Oczywiscie tego nie
zrobicie, bo jestescie sami dla siebie zbyt nudni. Nakreca was to, ze tyle
osob zwraca na was uwage, i bedziecie to robic jedynym znanym sobie
sposobem: lamaniem regul, przynudzaniem i eksponowaniem fobii i jadu (vide
twoj wyskok na Gosie)

> Ależ mi prk się podoba,

klamiesz: co chwila piszesz, jak tu zle i jacy nudni ludzie, no to sio, nikt
nie bedzie plakal.

> zaglądam tu codziennie. To nie mnie się nie podoba. I
> porad udzielam więcej niż ty, nieprawdaż?

porad? a kto ich potrzebuje? Chyba jadu, ktorym siejesz.

hania

144. Data: 2007-02-26 08:51:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...pl> wrote in message

Oj Aniu, Aniu, nie poznaję Ciebie, a taka byłas fajna kobietka!!!

145. Data: 2007-02-26 09:01:21

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> dobrze porównałaś: to, co wyrabiacie Ty, Ikselka i ten stary pierdoła to
> jest jeden wielki, dawno nie wietrzony kibel.

Słucham? Co JA wyrabiam?

> [...]
> sluchac muzy zza gor, nakrecac sie na Żydów, miziac z żeniatym facetem i co

Ja to niby robię? Pokaż, gdzie i kiedy? Aha, zaraz napiszesz, że nie chce ci
się szukać lub podobne bzdety.

> [...]
> osob zwraca na was uwage, i bedziecie to robic jedynym znanym sobie
> sposobem: lamaniem regul, przynudzaniem i eksponowaniem fobii i jadu (vide

To ty musisz sobie wytrzeć monitor - to tobie jad z ust pryska. Ja tylko
bronię swojego zdania w paru sprawach - a że komuś się moje opinie nie
podobają - trudno. Nie muszą. Jedni lubią masło, inni margarynę. Dziwię się,
że w ogóle odpowiadasz na moje posty - powinnam dawno być w twoim KF-ie.
Byłoby więcej spokoju, o który niby walczysz.

> klamiesz: co chwila piszesz, jak tu zle i jacy nudni ludzie, no to sio, nikt
> nie bedzie plakal.

A teraz jad zalał ci oczy - pokaż, gdzie pisałam rzeczy, które usiłujesz mi
publicznie wmówić.

> porad? a kto ich potrzebuje? Chyba jadu, ktorym siejesz.

O - i tu leży pies pogrzebany. Potwierdzasz moją teorię - dla wielu osób prk
nie jest miejscem do udzielania porad kulinarnych, a tylko do eksponowania
swoich chęci i niechęci. Jesteś jedną z nich, nie widzisz tego?

A że ja kojarzę ci się z Iksią i Slavim - to już nie mój problem. "Panie
doktorze, bo mnie się wszystko z d..ą kojarzy".

Powtarzam jeszcze raz - użyj KF-a, będziesz zdrowsza.

Ania

146. Data: 2007-02-26 09:05:16

Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Nie _kogo_, a _czego_ - prawa do swobody, niezgody na to, żeby publiczna grupa
> dyskusyjna była ograniczana przez kogokolwiek.

"Demokracja" uber alles, qrna. Tyle, że swoboda wypowiedzi nie polega na
sraniu na środku pokoju. Jakby ktoś się tak u Ciebie w domu zachowywał
to byś udawała, że nie słyszysz czy wyprosiła idiotę?

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

147. Data: 2007-02-26 09:08:54

Od: Lolalna Loja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> A powinni być zgłaszani do Googli.

W celu? Bo admin guglowy na takie historie nie reaguje wcale.

> Idziesz do biblioteki po zbiór opowiadań amerykańskich albo harlekina i w
> związku z tym wnioskujesz o wyrzucenie na makulaturę działu "poezja",
> "literatura rosyjska" i "geografia", bo cię nie interesują.

Nie, wnioskuję o pozbycie się bibliotekarki, która wciska mi do łapy
pornola typu harlequin twierdząc, że jak tego nie przeczytam to nie
wypożyczy mi innych książek.

> Naprawdę niewiele wysiłku trzeba, żeby nie unikać czegoś, co nie jest
> interesujące.

To chciałaś napisać, czy Ci jedno "nie" za dużo wpadło?

Loja

--
*Majkel, ty to ale jestes!*

148. Data: 2007-02-26 09:09:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolalna Loja" <s...@o...pl> wrote in message

> [...]
> sraniu na środku pokoju. Jakby ktoś się tak u Ciebie w domu zachowywał
> to byś udawała, że nie słyszysz czy wyprosiła idiotę?

He..he, to u was srają po katach w domu?
A to dopiero michnik!!!

149. Data: 2007-02-26 09:10:29

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> O - i tu leży pies pogrzebany. Potwierdzasz moją teorię - dla wielu osób prk
> nie jest miejscem do udzielania porad kulinarnych, a tylko do eksponowania
> swoich chęci i niechęci. Jesteś jedną z nich, nie widzisz tego?

A może wrócisz do źródeł? I popatrzysz kto inicjuje nietematyczne wątki
na tej grupie? Na newsach panują określone zasady. Chodzi o to, by się
ich trzymać. I nie udawaj slepiej, że nie widzisz, kto zakłada chore
wątki a kto jedynie chce by ich tu nie było. I jeszcze raz -
łopatologicznie - nie chodzi o ludzi a o treści postów.
Znajdź jakis wątek założony przeze mnie, który by epatował niechęcią do
kogokolwiek. Jeśli się taki post pojawia jest oddźwiękiem na te dyrdymały.
Jak dla mnie mozesz ich bronić szerokim biustem, co nie zmieni faktu, że
i Slavi i panna X łamią okreslone od lat zasady. W dodatku zasady, które
są dobre i praktyczne.

E.

150. Data: 2007-02-26 09:11:42

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja <s...@o...pl> napisał(a):

> "Demokracja" uber alles, qrna. Tyle, że swoboda wypowiedzi nie polega na
> sraniu na środku pokoju. Jakby ktoś się tak u Ciebie w domu zachowywał
> to byś udawała, że nie słyszysz czy wyprosiła idiotę?

A może by tak nie wyrywać zdań z kontekstu? Pisałam również o ograniczeniach
narzuconych przez Google w celu unikania niektórych treści, z którymi to
zasadami w całości się zgadzam. Ale nie doczytało się. Nie moja wina.

Ania

Tobie na dziś :-)
XL - Deep Purple
Gde si sad?