[OT] Nie dajcie się zwieść...

111. Data: 2009-12-04 23:13:50

Temat: Re: Nie dajcie się zwieść...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:07:25 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> OOO, widzę, że jest moja kochana matematyka.
> A pamiętasz szeregi i ciągi uporządkowane?

Chyba zbieżne i rozbieżne :-)
--

Ikselka.

112. Data: 2009-12-04 23:30:05

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba zbieżne i rozbieżne :-)
> --
>
> Ikselka.

A to zezolki :D

raczej ciągi arytmetyczne i geometryczne

113. Data: 2009-12-04 23:31:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:30:05 +0100, Magdulińska napisał(a):

> A to zezolki :D
>
> raczej ciągi arytmetyczne i geometryczne

Jeden diabeł :-)
--

Ikselka.

114. Data: 2009-12-04 23:50:02

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeden diabeł :-)
> --
>
> Ikselka.

Łoj... nie taki jeden.
Matma jest fascynująca - ale tylko wtedy, kied wszystko się rozumie :D

115. Data: 2009-12-04 23:59:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Dec 2009 00:50:02 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Łoj... nie taki jeden.
> Matma jest fascynująca - ale tylko wtedy, kied wszystko się rozumie :D

Jestem typem zdobywczyni - im bardziej nie rozumiałam, tym bardziej mnie
kręciła :-PP
--

Ikselka.

116. Data: 2009-12-05 02:05:20

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem typem zdobywczyni - im bardziej nie rozumiałam, tym bardziej mnie
> kręciła :-PP
> --
>
> Ikselka.

A to tysz prawda.
Miło dojść samemu do rozwiązania.

117. Data: 2009-12-05 06:39:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Ano, bałaganem (chaosem) nie rządzi żadna matematyka - może
> stąd ludzie tak się go obawiają...
> -- Ikselka.

Ludzie obawiają się nieprzewidywalności statystycznie stochastycznej
- stąd kwantówka: rozwiązania na podstawie wyniku. :)
a @ b
a -- znane dene wejściowe
b -- znane dane wyjściowe
@ - szukana zależność
porównaj: kryptologia (też matematyka) :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

118. Data: 2009-12-05 07:43:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "XL" <i...@g...pl>

> A to tysz prawda.
> Miło dojść samemu do rozwiązania.

W matematyce prawdziwej rozwiązania się odkrywa,
bo one już tam są w przestrzeni LOGOS.
Nagły błysk - olśnienie - i wszystko staje się jasne. :-)
"jeden dodać jeden równa się dwa", dlaczego?
- Bo takie nazwy człowiek myślący nadał ilościom.
"1+1=2" to tylko symbole upraszczające MOWĘ. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

119. Data: 2009-12-05 07:46:51

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, ale wiesz flyerku, że takie typy (trochę wycofane) często są
> świetnymi obserwatorami życia? Może dlatego, że są jakby trochę z boku i
> nie wchodzą całym sobą (lub nawet w ogóle) w relacje z ludźmi.

Obserwator, poproszony o wyjaśnienie działania silnika spalinowego,
powie, że się trzęsie, rusza i robi brum-brum-brum. Pominie podstawowe
działanie - wybuchowe spalanie paliwa - pominie również to, czego
odebrać swoimi zmysłami nie jest w stanie - np. to, że w ciągu minuty
silnik spalinowy dokona ponad 4000 cykli obrotu.

Podsumowując - spostrzeżenia obserwatora wycofanego są prawdziwe, nie
dają się sfalsyfikować, ale jednocześnie nie oddają istoty rzeczy. :)

Pozdrawiam
Flyer

120. Data: 2009-12-05 09:28:01

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> b -- znane dane wyjściowe
> @ - szukana zależność
> porównaj: kryptologia (też matematyka) :-)

a najlepiej to przedstawiać na drzewie stochastycznym....

koncercik
Moja misja
Did you know?
Re: Do Robakksa