[OT] Nie dajcie się zwieść...

11. Data: 2009-12-03 17:46:56

Temat: Re: [OT] Nie dajcie się zwieść...
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robakks napisał:

> Jedyna szansa jest w Mesjaszu, którego nie da się zabić
> - bo jest wirtualny. ;)

:)))))))))))))) rozjechales mnie

--
bla

12. Data: 2009-12-03 17:48:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 17:58:24 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> Albo przepisuje jakiś poradnik satanisty, czy cóś wew tem rodzaju.

Dokładnie w tem.
--

Ikselka.

13. Data: 2009-12-03 17:50:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:16:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie cbnet <c...@n...pl> tak oto plecie:

> To jest łańcuszek? Do ilu osób wysłać, żeby dostać prezent od Dziadka
> Mrozka?
>
> Qra

Qra, Dziadek Mróz odszedł wraz z socjalizmem. Poniała?
:-)
--

Ikselka.

14. Data: 2009-12-03 17:58:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>

> :)))))))))))))) rozjechales mnie
> -- bla

Nie pierwszy raz ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

15. Data: 2009-12-03 17:59:32

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temu
> Bóg prostuje rozum, aby nie ulegał ślepemu pędowi ku potępieniu wraz z

Lepiej walnij posta pt: "Nie dajcie się uwieść" ;P

16. Data: 2009-12-03 18:00:38

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

>>> MARYJA (6/65)
>>> PANNA (5/46)

> Za dużo trawy niezdrowo.
>
> Qra

Trafa?
Ja myślę, że to coś mócniejszego....

17. Data: 2009-12-03 18:01:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

>>> MARYJA (6/65)
>>> PANNA (5/46)

> Qra, Dziadek Mróz odszedł wraz z socjalizmem. Poniała?
> :-)

Świętego Mikołaja nie ma (o czym się przekonałam ostatnio), gwiazdorowanie
to w innej dzielnicy popularne, a na Aniołka to z góry nie mam co liczyć, a
Ty mi jeszcze piszesz, że Dziadek Mrozek paszoł won.
Już nie ma po co żyć...

Qra

18. Data: 2009-12-03 18:02:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:58:55 +0100, Robakks napisał(a):

> Nie pierwszy raz ;)

I miłość fizyczna kwitnie :-)

--

Ikselka.

19. Data: 2009-12-03 18:02:50

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "gazebo" <g...@c...net>

> Jedyna szansa jest w Mesjaszu, którego nie da się zabić
> [...]

Ty lepiej uważaj, bo Ci się Szymon Hołownia do zadka dobierze........

20. Data: 2009-12-03 18:03:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 19:01:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> to w innej dzielnicy popularne, a na Aniołka to z góry nie mam co liczyć, a
> Ty mi jeszcze piszesz, że Dziadek Mrozek paszoł won.

Ty się módl, żeby nie wrócił, bo jak tak dalej pójdzie, to ma szanse...
--

Ikselka.

koncercik
Moja misja