OT - No to żegnam :)

1. Data: 2006-04-28 14:14:17

Temat: Re: OT - No to żegnam :)
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisała:
> Wiosną lody ruszyły, ruszam stąd i ja.
>
> Miłego gotowania, pieczenie i innych przyjemności Wam życzę.
> Bawcie sie dobrze i nie dajcie zwariować (wierzę w to).

Myślałam, że to krótki wypad - na smardze;]
A to na tak długooo??
Bo, mam nadzieję, że nie na zawsze:|
Miło było czytać Twoje posty:)
Z całego serca, więc życzę, samych pogodnych dni i kolorowych
nocy:)
Pa, cyklistko i szerokiej drogi:))

PS
Jak czasami mocniej pociągniesz nosem, to jest nadzieja, że z mojej
kuchni też zapachy poczujesz;p

--
Pozdrawiam :)
JM

2. Data: 2006-04-28 14:15:57

Temat: OT - No to żegnam :)
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosną lody ruszyły, ruszam stąd i ja.

Miłego gotowania, pieczenie i innych przyjemności Wam życzę.
Bawcie sie dobrze i nie dajcie zwariować (wierzę w to).

--
pozdrawiam mocno, bo polubiłam serdecznie wielu z Was, choć tak różnych :)
BasiaBjk

3. Data: 2006-04-28 14:25:03

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a) 28/04/2006 16:15:

> Wiosną lody ruszyły, ruszam stąd i ja.
>
> Miłego gotowania, pieczenie i innych przyjemności Wam życzę.
> Bawcie sie dobrze i nie dajcie zwariować (wierzę w to).

Ja także mam nadzieję, że nie żegnasz się na zawsze...

Wszystkiego dobrego.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

4. Data: 2006-04-28 15:41:06

Temat: chyba tylko do widzenia/Re: OT - No to żegnam :)
Od: "Anatol Mroczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@Q...pl> napisał w wiadomości
> Wiosną lody ruszyły, ruszam stąd i ja.

Ależ Bajarko,
to wszak chyba tylko do widzenia, a nie pożegnanie.
Minie sezon rowerowy i znów wszak się spotkamy na kuchni.
W co wierzę i nie dopuszczam myśli, że może stała Ci się jakaś krzywda...

Anatol Mroczek

5. Data: 2006-04-29 06:30:59

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiosną lody ruszyły, ruszam stąd i ja.
> Miłego gotowania, pieczenie i innych przyjemności Wam życzę.
> Bawcie sie dobrze i nie dajcie zwariować (wierzę w to).

Ja również mam nadzieję, ze nie na zawsze...
Pozdrawiam serdecznie życząc szerokiej drogi
Barbara i Maleństwo

uroczyste spotkanie - co podać żeby zabłysnąć
Panie Posterunkowy Kawon
II surówka wiosenna
Chleb z automatu
domowe bułki - pytanie