[OT] Poszuję właścicieli działek Łominaki przy Kampinosie

1. Data: 2006-11-06 11:27:50

Temat: [OT] Poszuję właścicieli działek Łominaki przy Kampinosie
Od: "Tomasz Wasilewski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam grupowiczów za OT, ale jestem już zrozpaczony poszukiwaniami.

Poszukuję właścicieli działek w Łomiankach leżących przy Puszczy
Kampinoskiej pomiędzy Dziekanowem Leśnym a Sadową - położonych w obrysie
ulic (o ile mozna je tak nazwać) Miłą, Wędkarską, Piękna a granicą
Kampinosu (jak gdyby przedluzeniem ulicy Lotników Alianckich).
Na planie:
http://server.lomianki.pl/portal/portal/!run.Page?Se
ssion_=_&PageId_=94&smap=c4&_CheckSum=946160031

Poszukuję właścicieli (ponoć około 90) aby wspólnie prowadzić politykę wobec
gminy o przyśpieszeniu prac nad ustaleniem studium ładu przestrzennego i
planu zagospodarowania.
Z tego co wiem działa lub działało tam już jakieś stowarzyszenie ale nie
jestem w stanie do niego dotrzeć, a w gminie być może celowo nie chcą mi
podać kontaktów.
Z tego co wiem planowane tam było kiedyś osiedle domków w stylu amerykańskim
ale ze względów polityczno/łapówkarskich nie doszło do skutku.

Kontakt:
t...@p...pl
lub 0 601 177 277