Opinia...

1. Data: 2004-10-07 19:41:11

Temat: Opinia...
Od: "R.Warzecha" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc..

Mam maly romansik... jesli jest na grupie jakis psycholog to ja mam
olbrzymia prosbe... potrzebuje zrobic kilka diagnoz dzieciakow w fazach
rozwojowych, w zasadzie wiem jak to zrobic, ale w praktyce nie mam
pojecia... Bede wdzieczny jesli ktos by mi cos takiego podeslal, oczywiscie
anonimowa wersje... bede bardzo wdzieczny za jakies wskazowki, przyklady i w
ogole uklad jak to ma wygladac.
Jestem studentem psychologii, mam zajecia terenowe i wlasnie cos takiego
wlasnie potrzebuje zrobic.

Wdzieczny za pomoc

R.Warzecha

1. Data: 2004-10-08 09:23:52

Temat: Re: Opinia...
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

R.Warzecha wrote:

> [...]
> ogole uklad jak to ma wygladac.
> Jestem studentem psychologii, mam zajecia terenowe i wlasnie cos takiego

Witam

A prowadzący zajęcia nie dał wskazówek? U nas prowadząca podała
konkretne wytyczne czego oczekuje po takich pracach i pokazała diagnozy
starszych roczników. W ten sposób jakoś to poszło :). Od tego jest osoba
prowadząca zajęcia, by wam dokładnie wyjaśniła jak to ma wyglądać. Tym
bardziej, że różni są prowadzący i różne wymagania ;)

--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

1. Data: 2004-10-08 09:30:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere:
> Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

Gratulacje! :)

--
Czarek

1. Data: 2004-10-08 09:35:18

Temat: [OT] Re: Opinia...
Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> nonnocere:
>
> Gratulacje! :)

To nawet nie było takie trudne ;) Dzięki.
--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

1. Data: 2004-10-08 10:01:40

Temat: Re: [OT] Re: Opinia...
Od: zielsko <zielsko_p@wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Oct 2004 11:35:18 +0200, nonnocere napisał(a):

> To nawet nie było takie trudne ;) Dzięki.

:) Uściski :D

--
Paweł Zioło powered by fortune-mod version 9708
The British are coming! The British are coming!

1. Data: 2004-10-08 10:21:46

Od: "silvio manuel" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]
>......U nas prowadząca podała
> konkretne wytyczne czego oczekuje po takich pracach i pokazała diagnozy
> starszych roczników.

:)) Śmierć konkretnym wytycznym prowadzących !

> Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

silvio

1. Data: 2004-10-08 14:48:05

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere:
> Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

gratulacje!!
i jak to jest miec takiego malucha?
jak wrazenia?

pozdrowienia dla juniora :))

natalia

1. Data: 2004-10-08 15:09:30

Temat: Re: Opinia... [zupelnie OT]
Od: vonBraun <interfere@sp~wywal~ace.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nonncere w news:ck5mbc$aaf$1@serwus.bnet.pl

-- Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04

Z każdymi narodzinami dziecka, na świat przychodzi nowa dlań nadzieja
/powiedział kiedyś ktoś mądry/
Zatem: gratulacje!

***

Moja babcia umiała wróżyć z kart i trzymała u siebie
kilka książek zawierających wiedzę tajemną z gatunku 'hiromancji
i horoskopów'. Wiele lat temu przeczytałem w jednej z nich horoskop
ustalony wg. pozycji słońca dla osób urodzonych w dniu 28.09.

Urodzeni w tym dniu łatwo się uczą i osiągają
sukcesy w dziedzinach 'akademickich' nie stroniąc
jednocześnie od zajmowania się sztuką (muzyką, malarstwem).
Strzec się winni wszelkiej broni, zarówno palnej jak i białej,
jako że grozi im z jej powodu śmierć przedwczesna.
Ich zdolności dają im awans, lecz powierzone im wybitne stanowisko mogą
stracić. Łatwo bowiem ich emocjonalność, która przez całe
życie dominuje w ich postępowaniu, zdobyć może przewagę nad rozwagą.

***

Dlaczego zapamiętałem tylko ten horoskop ...
Łatwo zgadnąć ;-)

vonBraun

1. Data: 2004-10-08 16:11:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun:
> [...]
> Łatwo zgadnąć ;-)

To ile to juz stuknelo? ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-10-08 16:12:03

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> napisał(a):

Bozesz! Pisalas o Maciusiu wczesniej i ja przegapilam????

Dziubku - congrats! Hura!Hura! Hura!

Dumna ciotka z Kanady;)

Śmierć
Night Terrors
Zapraszam na chat :)
Ośrodki pomocy dla osób upośledzonych umysłowo?
zazdrość