Night Terrors

1. Data: 2004-10-07 17:56:18

Temat: Night Terrors
Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi na ten temat cos wiecej napisac? moze jakies linki do stron.
z psychologicznego punktu widzenia, czym one sa spowodowane??

kiedy bylam mala, chyba doswiadczalam night terrors, budzilam sie z
przerazeniem na twarzy i mamie zabieralo sporo czasu aby mnie doprowadzic do
normalnego stanu, czesto tez budzilam sie na podlodze badz calkowicie bez
koldry na sobie.
czy to moze wrocic??

kasia

1. Data: 2004-10-08 11:02:24

Temat: Re: Night Terrors
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

7 Oct 2004 19:56:18 +0200, na pl.sci.psychologia, Kasia napisal(a):

> czesto tez budzilam sie na podlodze badz calkowicie bez
> koldry na sobie.
> czy to moze wrocic??

Ale Ty jesteś pusta...
Jak byłem mały, to też skopywałem pościel i spadałem z wyra, ale żadnych
"psycho night sex anal terrors" sobie nie wmawiam.
ROTFL :-)

--
Logan
"tego posta wrzuce sobie do archiwum bo wyglada na to ze logan zrobil

1. Data: 2004-10-08 22:55:45

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan <f...@e...pl> napisał(a):

> Ale Ty jesteś pusta...

ty za to jestes gleboki jak pory na twojej twarzy.

> "psycho night sex anal terrors" sobie nie wmawiam.

ale o nich piszesz czyli podswiadomie pragniesz i czesto wprowadzasz w zycie
zabawiajac sie z kominkiem.

ps. nie wiem czy wiesz ale kominek rogi ci przyprawia:)

1. Data: 2004-10-11 10:04:36

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 8 Oct 2004 22:55:45 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, Kasia
napisal(a):

> ty za to jestes gleboki jak pory na twojej twarzy.

Jakbym miał Ci płacić za dosrywanie mi, to wisiałabyś mi kupę kasy :)

> ps. nie wiem czy wiesz ale kominek rogi ci przyprawia:)

Nie wiem, nie kontroluję go.

1. Data: 2004-10-11 10:31:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jakbym miał Ci płacić [...] to wisiałabyś mi kupę kasy :)

Acha! :)))
Czyli jesli bym Ci placil np za dawanie mi dupy to tez
"wisialbys mi kupe kasy"? ;)

Jak to jest bezmozgu z zalosna ~glebia anty-elokwencji? ;D

BTW Komin i Bluzgacz musza Ci "wisiec kupe kasy". ;))))

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-11 10:39:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>BTW Komin i Bluzgacz musza Ci "wisiec kupe kasy". ;))))

.. no chyba ze daja Ci za Twoj usmiech (tzn za darmoche),
albo ~odplacasz im w naturze. :))))))

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Zapraszam na chat :)
Ośrodki pomocy dla osób upośledzonych umysłowo?
zazdrość
Jak sie rozstac?
Marzenia senne - 3