male przemyslenie ..

11. Data: 2006-07-23 16:59:06

Temat: Re: male przemyslenie ..
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak. Ale nieco centralnego sterowania może zostać, pod warunkiem,
> że zajmie się tym ktoś myślący a nie z nadania politycznego. W

heh, widzisz, kolejny dowod, ze slabo ucza w szkolach :)
takie pomysly na panstwo to mial ktorys z greckich filozofow,
wymyslil on wlasnie taka dyktature (tyranie) najmadrzejszych,
ale to jest utopia, kto by mial tych ludzi wybrac, i jak by oni
mieli pozostac nieskaziteli majac wladze

> latach 90. pootwierali prywatnych szkół, głównie ekonomia,
> marketing etc. (resort na to zezwolił a wolny rynek zdecydował) a
> teraz się okazuje, że brakuje inżynierów.

zauwaz, ze to byl poczatek wolnosci w edukacji, a w zasadzie
pseudowolnosci, i rynek jeszcze sie nie ustbilizowal,
a ludzie zreszta nadal wierza, ze sam papierek wyzszych studiow cos
daje, i teraz dopiero zaczynaja widziec, ze nic on nie daje,

Tomek

12. Data: 2006-07-24 00:16:52

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
(...)

> [...]
> a ludzie zreszta nadal wierza, ze sam papierek wyzszych studiow cos
> daje, i teraz dopiero zaczynaja widziec, ze nic on nie daje,

Wprawdzie to kompletnie NTG, ale na temat edukacji polecam madre jak zwykle
uwagi red. Michalkiewicza:

http://www.michalkiewicz.pl/np_19-07-2006.php

P47 (kałach)

13. Data: 2006-07-24 05:52:14

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał:
> [...]
> http://www.michalkiewicz.pl/np_19-07-2006.php

Eee... daj spokój!
Człowiek, który wygłasza swoje poglądy bez przyjmowania zdania
innych, jest, po prostu, zadufany w sobie (inna odmiana: -radykał).
Nawet nie można wstawić komentarzy!
Jego rada: - "Po drugie - należy zlikwidować przymus edukacyjny",
świadczy o wąskim spojrzeniu na problem!

--
Pozdrawiam :)
JM

14. Data: 2006-07-24 10:25:30

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wprawdzie to kompletnie NTG, ale na temat edukacji polecam madre jak
> zwykle
> uwagi red. Michalkiewicza:

madre to one sa dla 5% spoleczenstwa, dla reszty to mowa
o samodzielnosci, odpowiedzialnosci, pracy, obowiazkowosci,
rzetelnosci -- czyli slowa ktorych ludzie bardzo nie lubia,
wola zamist tych slow slowa: podatek, panstwo, opieka

pora konczc bo juz calkiem OT

Tomek

15. Data: 2006-07-24 13:28:46

Temat: [OT]Re: male przemyslenie ..
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

sov. napisał(a):

> Oj ci komunisci... palowali gejow i teczki im zaklaali a teraz sa
> "jedynymi"obroncami praw czlowieka.
Bardzo fajnie, że to przypomniałeś(aś). Przypomniał mi się monolog
Gajosa z jakiegoś kabaretu. Amerykanin pochodzenia polskiego przyjeżdża
po przemianach do Polski i mówi, że chce kupić Pałac Kultury. Chce
mianowicie zrobić w nim FAR-BIAR-NIĘ. Bo w tym Pałacu jednej nocy
kilkaset tysięcy czerwonych przemalowano na zielonych ;)
Hipoktyzja komunistów nie zna granic, ale to OT.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

16. Data: 2006-07-25 01:57:08

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

> madre to one sa dla 5% spoleczenstwa,

Jestes optymistą (5%;-)

P47 (kałach)

witaminy
Czestotliwosc zakażna kleszczy
ból nóg /golenie zyły /
Czy podczas antybiotyku można podawać Bioaron C? PILNE
choroba uniemozliwiajaca picie alkoholu