randka

1. Data: 2003-10-20 17:12:51

Temat: OT: Re: randka
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik QBA napisał:
> i wiecie co??
> to może nie na ta grupę ale wszędzie już próbowałem
> po kilku takich wiadomościach dochodze do wniosku że my Polacy nie potrafimy
> chyba organizować randek
> albo ja jakiś dziwny jestem. Ja się pytam jakwyobrażacie sobie fajną randkę
> co przyżadzić do jedzonka jak przystroić stół
> a jak lóżko jakich używać kadzideł olejków itp przecierz diabeł tkwi w
> szczegółach w co się ubrać a moze się nie ubierać może klikacie sobie
> zdjęcia no sam juz nie wiem macie jakieś pomysły, czy tylko ja mam wariacje
> na ten temat piszcie bo tracę nadzieję

Czyżby Wielki Powrót? ;)
http://mojulubionytroll.w.interia.pl/index.html

--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2003-10-20 17:16:47

Temat: Re: randka
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uuuuuu.Wiamy witamy
Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2003-10-20 17:47:37

Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź dziewóhe na hamuwę do remizy, opij i przel... w sraluhu ze spojlerami,
niebieskimi djodami i kompaktem na lósterkó.

*p*

1. Data: 2003-10-20 18:40:03

Temat: Re: OT: Re: randka
Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:
> Czyżby Wielki Powrót? ;)
> http://mojulubionytroll.w.interia.pl/index.html

wole experta (http://xox.pl/~zamsz/ ) ale ten tez jest dobry :)))

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-20 21:13:12

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wiku <s...@a...waw.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn1a2b$18gt$...@f...aster.pl...

> wole experta (http://xox.pl/~zamsz/ ) ale ten tez jest dobry :)))

...expert byl genialny!!!!! (expierd go zwali ;)

agataw

1. Data: 2003-10-21 04:17:59

Od: Pawel J Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003 19:14:06 +0200, QBA wrote:

> to może nie na ta grupę ale wszędzie już próbowałem po kilku takich
> wiadomościach dochodze do wniosku że my Polacy nie potrafimy chyba
> organizować randek

Nie potraficie
Kender
--
/* This post is licensed under the conditions of
* GNU General Public License. You can use it without

co z bialek?
kuchnia nowoczesna
ziemniaki z beszamelem
Resztka pieczarek - co zrobić