ślinianka?

1. Data: 2002-10-25 07:12:53

Temat: ślinianka?
Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od wczoraj boli mnie ślinianka lub węzeł chłonny. Ból nasila się w czasie
jedzenia (kiedy wzmorzone wydzielanie śliny), szyja z tej strony jest
spuchnięta.
Czy możecie mi powiedzieć co się stało i jak na to zaradzić?
Dziękuję
Masia

2. Data: 2002-10-25 07:30:34

Temat: Re: ślinianka?
Od: "holek" <*holek*@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze aft?

Jesli tak to proponuje paracetamol, plukanie jamy ustnej przegotowana
chlodna woda. Sa rowniez inne srodki, np solcoseryl - o ile dobrze pamietam
(mozna od dentysty dostac recepte).

Tak czy tak mozna tylko sobie ulzyc, bo jakies 7 do 14 dni pomeczy.

Wspolczuje i pozdrawiam

Rafal

3. Data: 2002-10-25 07:37:10

Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "holek" napisał w wiadomości
> Moze aft?
Raczej to nie to. Uczucie jest takie, jakby skurcz złapał w głębi jamy
ustnej.

> Wspolczuje i pozdrawiam
Dziękuję
Masia

4. Data: 2002-10-25 07:42:32

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Masia" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| spuchnięta.
| Czy możecie mi powiedzieć co się stało i jak na to zaradzić?

Mnie niedawno zatkał się kanalik w śliniance - bolało i spuchło, minęło samo
po 2 dniach. Pozdrawiam Teresa

5. Data: 2002-10-25 07:46:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spuchnięta.
> Czy możecie mi powiedzieć co się stało i jak na to zaradzić?

A na świnkę chorowałaś w dzieciństwie lub byłaś szczepiona?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

6. Data: 2002-10-25 07:50:25

Od: "Masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" napisał w wiadomości >
> A na świnkę chorowałaś w dzieciństwie lub byłaś szczepiona?

Tak, to na pewno nie świnka

7. Data: 2002-10-25 08:06:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to na pewno nie świnka

Znaczy jest na pewno inaczej niż jak chorowałaś w dzieciństwie (mi się
zdarzyło chorować dwa razy), czy wierzysz, że szczepionka, która otrzymałaś
jako roczne dziecko zabezpiecza Cię tez w dorosłym życiu. BTW - idź do
lekarza - od tego są, żeby się do nich zgłaszać po radę z problemami
zdrowotnymi.

8. Data: 2002-10-25 08:18:23

Temat: OT : Re: ślinianka?
Od: "Okoliczny" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Joasiu widze , ze nie tylko ja lubie Dzien Swistaka ;)
;))))))

9. Data: 2002-10-25 08:20:28

Temat: Re: Re: ślinianka?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Okoliczny" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> Pani Joasiu widze , ze nie tylko ja lubie Dzien Swistaka ;)
> ;))))))

Czyżby to była choroba psychiczna i dlatego jest tematem poruszanym na
pl.sci.medycyna ? ;-)

10. Data: 2002-10-25 08:23:40

Od: "holek" <*holek*@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja rowniez