[OT]Skąd na leki?

1. Data: 2004-02-02 15:51:00

Temat: [OT]Skąd na leki?
Od: anonim <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam
Od roku leczę się u psychiatry,do tej pory lekarz zapisywał mi
"fluoksetyne", kosz ok. 16zł za mc.Teraz (fluoksetyna przestała
działać)mam receptę na niejaki "Efectin" za 65zł za mc i nie
jestem w stanie zrealizować recepty. Ma ktoś jakiś pomysł?

1. Data: 2004-02-02 20:30:10

Temat: Re: [OT]Skąd na leki?
Od: "katarzis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działać)mam receptę na niejaki "Efectin" za 65zł za mc i nie
> jestem w stanie zrealizować recepty. Ma ktoś jakiś pomysł?

Witaj :-)

Możesz spytać się w aptece, być może jest odpowiednik (zamiennik) tego leku
o niższej cenie. Najlepiej jednak skonsultować się z lekarzem, u którego się
leczysz, czy może przepisać Ci coś innego (tańszego) o tym samym lub
podobnym działaniu. W trakcie wizyty, gdy przepisuje Ci lekarz recepte
możesz się od razu zapytać o cenę leku i podkreślić, ze lek jest dla Ciebie
za drogi, powinien przepisać Ci inny.

pozdrawiam
Katarzis

Strachy, wola i USG mózgu :) (dyskusja z priva z ksRobakiem)
Motywacja
Co?
moze ktos sie orientuje?
Test SWS - Test Schelerowski