OT: Sprzet AGD

1. Data: 2002-01-16 11:34:50

Temat: OT: Sprzet AGD
Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, przepraszam za off topic. Czy ktos nie polecilby mi jakiejs pralko -
suszarki? Wybor jest spory i nie wiem co wybrac. Jako sprzet AGD temat w
sumie nieco pokrewny do kuchennego.... Poprosze na priva, szkoda liste
zasmiecac...

Z gory dziekuje,

Marek
m...@h...com

1. Data: 2002-01-16 15:28:57

Temat: Re: Sprzet AGD
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Lang" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> suszarki? Wybor jest spory i nie wiem co wybrac. Jako sprzet AGD temat w
> sumie nieco pokrewny do kuchennego.... Poprosze na priva, szkoda liste
Jest tyle OT, ze można pozaśmiecać... W końcu czasem się trzyma pralkę w
kuchni - szczególnie jak metraż mały... Ja miałam pralkę w kuchni przez 11
lat.
Hmm... Nie mam pralko suszarki, ale namierzam i chyba będzie to electrolux.
Mam teraz pralkę elektroluxa i działa i jest stosunkowo cicha...
Pralko suszarka electroluxa jest raczej z tych droższych, ale jest energo- i
wodo- oszczędna. I ma 3 programy suszące... To niby mało w porównaniu z
Miele, ale ta ostatnia kosztuje 8000PLN...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-01-17 07:49:42

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> wodo- oszczędna. I ma 3 programy suszące... To niby mało w porównaniu z
> Miele, ale ta ostatnia kosztuje 8000PLN...

Zrobilem wczoraj przeglad tego co dostepne i chyba wlasnie elektroluxa
kupie...
Dziekuje

Marek

Cebulowa dobra na wszystko...