Temat tabu

1. Data: 2002-02-25 07:14:55

Temat: Temat tabu
Od: "momento" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu skanuje w Recognicie rozne ksiazki kucharskie, przepisy zas
stanowia wzbogacenie mojej bazy z przepisami. Nie wiem czy nie wzbudze znowu
tematu o prawach autorskich, ale czy nikt na grupie tego nie robi? Nikt sie
nie chwali jaka ostatnio ksiazke zeskanowal, a moze to zbytnia masowka? Choc
przeciez popularna strona Wirtualnej Kuchni z 3miasta to tez zbior przepisow
z encyklopedi, Proszynskiego... czy to grzech? Ja mam zeskanowaną nawet
książke ozdabianie potraw w .jpg moze ktos chce...

1. Data: 2002-02-25 07:24:41

Temat: Re: Temat tabu
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik momento <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5co4l$6tn$...@n...tpi.pl...
> [...]
> z encyklopedi, Proszynskiego... czy to grzech? Ja mam zeskanowaną nawet
> książke ozdabianie potraw w .jpg moze ktos chce...

pewnie się zaraz sypną gromy na moją głowę ;-))) no ale skoro o ozdabianiu
potraw, to ja poproszę! Będę czekać, dzięki

Wkn

1. Data: 2002-02-25 14:37:17

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie się zaraz sypną gromy na moją głowę ;-))) no ale skoro o ozdabianiu
> potraw, to ja poproszę! Będę czekać, dzięki
>
> Wkn

Dorotko,

razem dzielnie przyjmiemy te gromy, bo ja tez bardzo chetna jestem i ladnie
sie usmiecham
:o)))))))))))))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-02-25 15:13:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dorotko,
>
>razem dzielnie przyjmiemy te gromy, bo ja tez bardzo chetna jestem i ladnie
>sie usmiecham
>:o)))))))))))))
>
>Bozenka z Wilna :o)
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oooo, Bozenka! A gdzies Ty sie podziewala??

Krysia

P.S. Ja tez...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-25 17:15:15

Temat: (OT) Temat tabu
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo, Bozenka! A gdzies Ty sie podziewala??
>
> Krysia

Czesc, Krysienko :-))

Ostatnio mam troche ograniczony dostep do Inetu :-( , ale dzis jestem z Wami
:o)))). Bede nadrabiala zaleglosci - ok.1500 postow na grupie i rowno 1900
maili na liscie Cafe.... troche czasu minie zanim bede znow na biezaco ;o)

Ostatnio mam troche pracy, wiec na przyjemnosci czasu brak. Dzis sie
dowiedzialam, ze 1 marca pracuje :-( , a to znaczy, ze nie bede mogla wybrac
sie do Krakowa. A tak czekalam na ten dzien :-((((( I znow nie spotkam sie z
moja krakowska rodzinka Ramzesem i Kaliope :-((( Smutno mi...

Smutna

1. Data: 2002-02-26 09:01:41

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> razem dzielnie przyjmiemy te gromy, bo ja tez bardzo chetna jestem i
ladnie
> sie usmiecham

Ja tez chce! Razem z tymi gromami moze byc...

Jader

p.s. Ja nie mam skanera :(

1. Data: 2002-02-26 10:35:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>ladnie
>
>Ja tez chce! Razem z tymi gromami moze byc...
>
> Jader
>
>p.s. Ja nie mam skanera :(

To tak jakbys reki nie mial...
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-26 13:27:27

Od: "momento" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "momento" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> z encyklopedi, Proszynskiego... czy to grzech? Ja mam zeskanowaną nawet
> książke ozdabianie potraw w .jpg moze ktos chce...

No to porosze ile chetnych. Skan zajmuje okolo 15mb wiec obrabiam do
mniejszego formatu, chyba ze komus nie zalezy na dlugosci transweru, bo mi
nie zalezy, to moge w kilku odcinkach wysac. Mam tez zeskanowana, miedzy
innymi, Kuchnie Polska wydawnictwa Rederds (czy jakos tam)....
A co wy Macie ciekawego ....

1. Data: 2002-02-27 16:25:54

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zalezy, to moge w kilku odcinkach wysac. Mam tez zeskanowana, miedzy
> innymi, Kuchnie Polska wydawnictwa Rederds (czy jakos tam)....

Ja poprosze tak jak jest :-)
Skrzynke mam nielimitowana, a i na lacze nie narzekam ;o)

1. Data: 2002-02-27 23:11:27

Temat: Odp: Temat tabu
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do skanowania, tylko mi jeszcze Recognity brak :( Na razie
przepisy wklepuję ręcznie :(( A o Twoje skany ładnie poproszę :) Jakbyś mógł
pociachać je na jakieś mniejsze kawałki, to modem odetchnąłby z ulgą.

Anka - stsal

Nowe forum dyskusyjne o tematyce zywieniowej
pierogi z ryby wedzonej i ziemniakow
piekarnik dzielony na dwa
MANGO
Re: [Allegro] Robot kuchenny Philips Cucina HR 7727