OT - Wielkanoc idzie

1. Data: 2005-03-24 09:45:31

Temat: OT - Wielkanoc idzie
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.republika.pl/mirpralat/kartki/wielkanoc02
/wielkanoc02.htm
Pozdrav.Rene

2. Data: 2005-03-24 10:28:23

Temat: Re: OT - Wielkanoc idzie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d1u2gg$2m7$1@nemesis.news.tpi.pl Rene
<r...@i...pl> napisał(a):
> http://www.republika.pl/mirpralat/kartki/wielkanoc02
/wielkanoc02.htm
> Pozdrav.Rene

Hejka. Skoro Renia zaczęła. :-)
Miłym paniom, miłym panom i panienkom bardzo miłym życzę radosnych,
spokojnych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy.
Jarek Siedlecki :-)

3. Data: 2005-03-24 11:24:30

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Skoro Renia zaczęła. :-)
> Miłym paniom, miłym panom i panienkom bardzo miłym życzę radosnych,
> spokojnych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy.
> Jarek Siedlecki :-)

Ja również {:-)))))
Wszystkim Grupowiczom spokojnych i radosnych świąt Wielkiej Nocy,
mokrego śmigusa dygusa i pisanek co najmniej takich jak "złote jaja"

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

4. Data: 2005-03-24 11:50:34

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Mar 2005 14:35:27 +0100, "krycha"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>dodając jeszcze kawalerów :-)
>
>życzę wszystkim zdrowych i spokojnych Świat
>oraz wiele malowanych jajek, kroszonek, pisanek i wszelkiego innego dobra.

Różnicę między pisanką a kraszanką wytłumaczył mi w tym roku w
końcu podręcznik do 2 klasy szkoły podstawowej ;-) , inaczej
żyłabym dalej w niewiedzy.

Wszystkiego najlepszego na te piękne Święta,

Anka :-)

5. Data: 2005-03-24 13:12:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| Miłym paniom, miłym panom i panienkom bardzo miłym życzę radosnych,
| spokojnych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy.

Słonecznych, ciepłych, kolorowych i spokojnych świąt życzę:-)))

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-03-24 13:35:27

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]

życzę wszystkim zdrowych i spokojnych Świat
oraz wiele malowanych jajek, kroszonek, pisanek i wszelkiego innego dobra.

pozdrawiam Krycha

7. Data: 2005-03-24 15:05:17

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Mar 2005 14:35:27 +0100, krycha napisał(a):

> dodając jeszcze kawalerów :-)
>
> życzę wszystkim zdrowych i spokojnych Świat
> oraz wiele malowanych jajek, kroszonek, pisanek i wszelkiego innego dobra.

I ja się dołaczę, pięknych Świąt zasypanych krokusami, rannikami,
przylaszczkami, pierwiosnkami i co tam macie jeszcze w ogrodach:)

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2005-03-24 16:20:43

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisanek w koszyku,
radości bez liku,
Dyngusa mokrego,
jajeczka pysznego,
bazi jak śnieg białych
oraz
radości DUŻYCH i małych
przesyła Miłka :-)

9. Data: 2005-03-24 17:45:55

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięknych słoneczych pachnących wiosną świąt Wielkiej Nocy
dla wszystkich grupowiczów .

Pozdrawiam AniaP

10. Data: 2005-03-24 20:12:09

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Skoro Renia zaczęła. :-)
> Miłym paniom, miłym panom i panienkom bardzo miłym życzę radosnych,
> spokojnych i zdrowych świąt Wielkiej Nocy.
> Jarek Siedlecki :-)

A ja przesyłam dalej wszystkim otrzymany dzisiaj wierszyk:
Samych radości,kolorowych jajeczek,białych owieczek,uśmiechu bez liku i
bakalii w serniku,kiełbaski tłuściutkiej i atmosfery milutkiej.
W dniu Wielkiej Nocy,życzę Wam mocy,zero zmęczenia,dużo natchnienia,serca
szczerego,domu ciepłego,niech świeża będzie Wasza pisanka i radosnego co
dzień poranka

tyle od Platon(k)a

Różowy kwiatek
Ogrod Botaniczny