[OT] - cyfra+ czy polsat?

1. Data: 2004-07-16 06:39:50

Temat: [OT] - cyfra+ czy polsat?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam jeśli trochę nie na temat, ale nie ma chyba odpowiedniej grupy:
co lepsze cyfra+ czy polsat cyfrowy. Koszty, oferta programowa, sprzęt itp.
Interesują mnie głównie kanały tematyczne. Może są tu jacyś użytkownicy,
którzy mi doradzą.

Robert

1. Data: 2004-07-16 07:32:48

Temat: Re: [OT] - cyfra+ czy polsat?
Od: daru <c...@p...wywal.to.fm> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Jul 2004 08:39:50 +0200, na pl.rec.dom, rpm napisał(a):

> [...]
> Interesują mnie głównie kanały tematyczne. Może są tu jacyś użytkownicy,

Nie to bym sie czepiał ale wszystko jest na stronach:
http://www.cyfraplus.pl/
http://www.cyfrowypolsat.pl/

Poza tym jest jednak odpowiednia grupa:
pl.rec.telewizja

A od siebie dodam, że jakbym miał wybierać to bym wziął cyfrę+ (choćby za
ofertę programową).

Pozdrawiam,

Darek

1. Data: 2004-07-16 15:48:42

Od: "Andrzej R" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze i OT ale skoro juz jest to chetnie sie wypowiem
Mialem i to i to
Aktualnie jestem w posiadaniu Polsatu.

Wazne na poczatku pytanie co sie chce ogladac. Jesli filmy to polsat odpada.
Dla mnie kanalem nr 1 jest TVN24 i kanaly tematyczne (wszystkie Discovery,
animal planet, travel, reality)
Wiecej nie ogladam wiec po co przeplacac.
Minusem w polsacie na pewno jest brak jedynki i dwojki, ale ze to
upolityczniona telewizja wiec w sumie nie zaluje.
Jesli za pare lat znajde czas na wieksza dawke filmow (na razie wystarcza mi
raz w tygodniu kino) to na 100% wroce do Cyfry.

Sprzedam mieszkanie na Saskiej Kępie
Bezpieczna predkosc wirowania pralki
no i jak ja mam to zrobić?
zalanie - jak naprawiać szkody?