[OT] czym wyczyscic kuchenke?

1. Data: 2002-08-08 12:26:01

Temat: Re: [OT] czym wyczyscic kuchenke?
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ile z piekarnikiem sobie jeszcze radze, do kuchenka mnie dobija. Na
>blyszczacej srebrnej powierzchni widac zarysowania, choc nie uzywam proszkow
>ani nic ostrego. No i najgorsze, ze srebrne kratki i "grzybki" od palnikow
>gazowych za czarno-brazowe i niczym nie moge tego domyc. Ostatnio koleznka
>powiedziala mi, ze we Wloszech spotkala sie z jakims specyfikiem, ktory bez
>problemu sobie radzi z takimi tlusto-brudnymi sladami. Nie pamietala jednak
>jego nazwy:(
>Spotkaliscie sie z czyms takim? Albo moze radzicie sobie innymi sposobami?
mam ten sam problem i - wiecznie brudna plyte:)))
w tamtym tygodniu kupilam w Geant'e specjalny preparat do czysczenia
powierzchni metalowych w kuchni, marka: MrMuscle, taka srebno-szara niebieska
buteleczka - i pomoglo..... ldanie schodzi brud.

a wczesniej - aby nie szrowac i nie rysowac - zalewalam plynem do mycia
naczyc, na to wrzatek i jakos schodzilo....

Monika

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-08 12:29:14

Temat: [OT] czym wyczyscic kuchenke?
Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Marta
p.s. wlasnie czuje dobiegajacy z piekarnika zapach zapiekanki
ziemniaczano-cebulowej z boczkiem wedzonym;)

1. Data: 2002-08-08 12:44:11

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>niebieska

>Popedze do sklepu i poszukam tego specyfiku. A swoja droga tez stosowalam
>wode+plyn do mycia naczyn, ale czasem znalazla sie jakas niespodzianka w
>postaci suchego kawalka makaronu, przypalonego ryzu. I to pewnie stad te
>ryski.
>
>Marta

Rys i rysek (po 1,5 roku uzywania) to ja mam co niemara.... ale sie staram
miec jak najmniej:))

Monika
PS. i jak bede miala kiedys nowa kuchnie, to na pewno nie blaszana plyte, moze
szklana, a moze cos wymysla przez te lata:))))))

1. Data: 2002-08-08 12:48:59

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-09 09:10:31

Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś produkowali coś takiego jak Stahl Fix. Tydzien temu szukałam, ale
powiedzieli mi w sklepie, że taraz jest to samo, ale pod nazwą Stal Błysk.
Zielone opakowanie, działa cudnie. Nie używam niczego innego. Kuchenka po
wypolerowaniu wygląda jak prosto ze sklepu. Pytaj w drogeriach, u mnie cena
10,80 zł.

Basia

1. Data: 2002-08-09 09:59:20

Od: "lew_ek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez doloze pytanie podobne: czym wyczyscic płyte -ale nie ceramiczna
tylko szklana??
Spotkalam tylko plyny do czyszczenia plyt ceramicznych ale tym podbno nie
wolno czyscic szklanych.
Pomożcie , czy wy czyscicie zabrudzona plyte szklana?

pozdr.
Ann

genialny rostbef z IKEI
Aronia - sok