idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety

11. Data: 2002-06-18 04:52:17

Temat: Re: najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:aelivm$bbi$1@absinth.dialog.net.pl...

> Jednak odpowiedzialna za to wszystko jest lawina związków chemicznych
> PEA,dopamina,norardrenalina to one podsycają ogień miłości.
Gdzie te chemikalia można kupić?
Jeśli w aptece, to czy potrzebna jest recepta?
I ile to kosztuje?;-))))))))))))))))))))))))))))))
Darek

12. Data: 2002-06-18 06:32:37

Temat: Re: Re: najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
Od: Jakub Słocki <j...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aemfl6$5pl$11@news.tpi.pl>, d...@w...pl says...

> Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie te chemikalia można kupić?
> Jeśli w aptece, to czy potrzebna jest recepta?
> I ile to kosztuje?;-))))))))))))))))))))))))))))))
> Darek

wersja dla facetow i kobiet lubiacych kobiety
<spam>
sprzedaje feromony, rewelacyjny srodek - zadna kobieta Ci sie nie oprze
tylko 199 PLN + VAT
</spam>

wersja dla kobiet i facetow lubiacych facetow:
<spam>
sprzedaje feromony, rewelacyjny srodek - zaden facet Ci sie nie oprze
tylko 199 PLN + VAT
</spam>

Koniec.

MSPANC

K.

13. Data: 2002-06-18 06:42:42

Temat: Re: idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Madzik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aelkta$f57$...@n...tpi.pl...
> Nie wiem, czy jest jakis "uniwersalny" zestaw. Mysle ze z tym dotarciem do
> erogennych stref w mozgu jest tak, jak ze strefami erogennymi na ciele -
> przy jednym facecie zadziala, przy innym nie, choćby stawal na rzesach
;-).

Uniwersalny, bo zadziała w przypadku jednej kobity i wszystkich facetów? Na
pewno jest taki uniwersalny, ale tak szeroki (w sensie - zawierający tak
dużo cech), że mało który facet się łapie (chyba, że mowa o nimfomankach
;-)))

A uniwersalny dla wszystkich kobiet? Mam nadzieję, że nie... Nie lubię się
bić z innymi babkami o faceta ;-)))

> PS. A co, jesli "powyzsze zdanie"= false????????????????????

To znaczy, że i ja i Agata Młynarska jesteśmy wyjątkami (a nie chciałabym
być jakimś wyjątkiem wraz z A.M. ;-)))

pozdrawiam

Monika

14. Data: 2002-06-18 06:51:38

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aelivm$bbi$...@a...dialog.net.pl...

> Jednak odpowiedzialna za to wszystko jest lawina związków chemicznych
> PEA,dopamina,norardrenalina to one podsycają ogień miłości To jest jedna
> trzecia co Pan Brian napisał.

Tekst o tym napisał Janusz L. Wiśniewski chyba z okazji Walentynek, dla
Polityki.
Kiedy go przeczytałam od razu zrobiło mi się lepiej na duchu i doszłam do
wniosku, że za każdym razem, kiedy trafi mi się nietrafiony związek, zamiast
po rozstaniu mówić sobie, że "on mnie nie kochał" będe mówić "on miał
problem z neuroprzekaźnikami" ;-))

Chemia odziera miłość z romantyzmu, ale wiele tłumaczy....

pozdrawiam

Monika

15. Data: 2002-06-18 08:18:27

Temat: Odp: najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aemfl6$5pl$1...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

:-) Nie Dareczku ta rakieta w twoich spodniach prawdopodobnie czerpie moc w
mózgu. Pobudzenie u mężczyzn /mówi dr Lucy Brown/ jest skutkiem działania
testosteronu, za jego sprawą erekcja następuje pod wpływem wyobrażeń,
zapachów i miłych wspomnień. To hormon wpływa na twój mózg, szczególnie na
podwzgórze, które kontroluje popęd płciowy. Jednak jedna porcja testosteronu
nie wystarczy, by twoja rakieta zaczęła twardnieć. Twój organizm wydziela
ten hormon przez dni, tygodnie i miesiące. Po pewnym czasie mózg jest
gotowy i kolejna dawka testosteronu wywołuje podniecenie poprzez obwody w
podwzgórzu.
Nagle tirówki ,których nie zauważałeś, wydają Ci się cudownym zjawiskiem
;-)))
Kiedy testosteron wniknie do podwzgórza, wysyła z mózgu sygnał poprzez
wegetatywny układ nerwowy, wzdłuż rdzenia kręgowego do nerwów, które
docierają do mięśni gładkich i naczyń krwionośnych twojej rakiety, a te w
odpowiedzi rozszerzają sie, a krew płynie do tkanki zdolnej do erekcji.
Rakieta twardnieje i unosi sie . I tu miałeś problem :-)) ,że byłeś w drodze
z dzieckiem w tym ważnym dla Ciebie momencie kiedy te tirówki na Ciebie tak
podziałały :-))) a tylko skończyło sie rozmową z kochaną żoneczką :-) gdybyś
był tylko z nią no nie ? ale by wióry leciały :-))))

Sandra

16. Data: 2002-06-18 08:56:33

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdybyś
> był tylko z nią no nie ? ale by wióry leciały :-))))
Żaden problem! Gdy dojechaliśmy na miejsce było popołudnie i czas
odpoczynku.
Potem wieczór, bajka na dobranoc dla dziecka a potem bajki już tylko dla
dorosłych.
Te tirówki na mnie nie działają, chyba, że na nerwy stojąc czasami za blisko
szosy i trzeba
uważać, żeby nie porysować sobie lakieru na karoserii:-)))
Darek

17. Data: 2002-06-18 09:25:57

Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aemqam$5rd$...@a...dialog.net.pl...

Abstrahujac od biednego ( ;-) ) Darka, Twój tekst, Sandro, zasługuje na
bardzo duzego radosnego ROTFLa :-)))))

Dzieki :-)
Magda

18. Data: 2002-06-18 09:54:31

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jej mózg i jest to podobno udowodnione naukowo. Chciałbym
zapytać o to
> co o tym sądzicie, jakie są waszym zdaniem sposoby dotarcia do tej
strefy?
> Nawiasem mówiąc to na prośbę o narysowanie symbolu faceta,
narysowała ona
> luda przypominającego mężczyznę z wyciągniętymi (w kierunku kobiety
> domyśle) trzema częściami ciała, z których dwie to były ręce.

Ja nie mogę napisać o wszystkich kobietach, mogę napisać o sobie.
Co na mnie działa ?
Rozmowa, rozmowa, rozmowa.
Ale zdecydowanie nie wystarczy rozmowa mailem, musi być twarzą w
twarz.

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2002-06-18 10:55:08

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aelkta$f57$1@news.tpi.pl...

> PS. A co, jesli "powyzsze zdanie"= false????????????????????

Będzie trzeba równać w dół :-(((((((((

Pozdrawiam
Andrzej

20. Data: 2002-06-18 12:17:44

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co na mnie działa ?
> Rozmowa, rozmowa, rozmowa.
> Ale zdecydowanie nie wystarczy rozmowa mailem, musi być twarzą w
> twarz.

No, patrz! Na mnie dokładnie to samo. Czyli dialog werbalny +
pozawerbalny;-))

Bywają takie dni, że nie mogę znieść dotyku mojego męża. Nie dotyku w ogóle,
ale tego z podtekstem: "może byśmy tak, maleńka, wpadli na dzień..."

A są dni, kiedy między nami iskry chodzą i czuję się jakby to miało być...
no, nie pierwszy, ale powiedzmy trzeci raz. To wtedy, kiedy dużo ze sobą
rozmawiamy, kiedy jesteśmy ze sobą naprawdę, a nie mijamy się w biegu.

Mój M nie musi mi przynosić kwiatów, kolacja przy świecach też mnie nie
rusza.
Ale rozmowa, bliski kontakt - to jest to, co dziewczynki lubią
najbardziej;-))) Wtedy nie ma znaczenia ani gdzie, ani jak: może być
łazienka, kuchnia, plaża albo klasyczne łóżko w sypialni - bo cała reszta
przestaje istnieć.

Małgosia

UWAGA!!! LETNI NABÓR DO SEKT!!!!!
UWAGA!!! PEDOFILE!!!!!!!!!!
Jak dopomóc?
Odchodze na rok czasu, ale bede zagladac
Czy to zdrada?