[OT] jak pomijać trolla?

11. Data: 2006-09-01 17:53:07

Temat: Re: [OT] jak pomijać trolla?
Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Sep 2006 14:54:47 +0200 I had a dream that Dominik Jan Domin
<d...@p...onet.pl> wrote:
>Outlook Express ma opcje ignorowania trolli. Natomiast przyjmuje teksty
>innych osób, które na trola zareagowały.

Ale ona pytała o czytnik newsów, a nie o pożywkę dla wirusów.

--
Grzegorz Janoszka

12. Data: 2006-09-02 11:09:22

Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czytnik czytnikem ale namawiam wszystkich zainteresowanych do wysyłania
takich postów pod adres abuse@nazwa serwera_z_ktorego_przychodzi _poczta
(np. a...@w...pl) gdzie administrator może zablokować takiego łosia (bez
obrazy Władysławie). Jezeli używasz IE to po prostu dodawaj takie osoby do
listy zablokowanych nadawców: wiadomość - zablokuj nadawcę. Wiadomości od
takiego np panslavisty będą automatycznie przenoszone do kosza.
Buziaki
Alt

13. Data: 2006-09-02 11:36:56

Od: "radzio" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altf4" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> Jezeli używasz IE to po prostu dodawaj takie osoby do listy zablokowanych
> nadawców: wiadomość - zablokuj nadawcę. Wiadomości od takiego np
> panslavisty będą automatycznie przenoszone do kosza.

tylko po co?
panslavista jest ciekawym okazem internetowym, dopóki nie rzuca mu się na
nienawiść do innych ludzi
bardzo go lubię czytać, to i owo mu zawdzięczam
radzio

14. Data: 2006-09-02 14:53:06

Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo go lubię czytać, to i owo mu zawdzięczam

To akurat był przykład. Dla mnie on jest chorym psychicznie troglodytą ale
może się mylę.
Buziaki
Alt

15. Data: 2006-09-02 15:01:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"altf4" <a...@p...com> wrote in message

> To akurat był przykład. Dla mnie on jest chorym psychicznie troglodytą ale
> może się mylę.
> Buziaki
> Alt

Do niektórych muszę się zniżyć.

16. Data: 2006-09-03 17:32:14

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "altf4" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> To akurat był przykład. Dla mnie on jest chorym psychicznie troglodytą ale
> może się mylę.

nie mylisz się - jest!
niestety abuse nie zawsze skutkuje :-/

pozdr.