[OT] jak pomijać trolla?

1. Data: 2006-09-01 12:34:30

Temat: [OT] jak pomijać trolla?
Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
ja bardzo przepraszam, że zupełnie NGT, ale trochę mnie szlag trafił: czytam
sobie spokojnie wątek o ziemniakach, a tu nagle wynurzenia jakiegoś psychola
nt. żydów. To już ponad mmoje siły - czy trolle zawsze muszą paskudzić
wszędzie, gdzie tylko mogą? Proszę, podpowiedzcie mi, jaki czytnik newsów
pozwoli niepobierać posty od wskazanych trolli (i całaych wątków przez nich
rozpoczętych)?
pozdr.
g.

2. Data: 2006-09-01 12:45:29

Temat: Re: [OT] jak pomijać trolla?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gautama" <g...@o...pl> wrote in message news:ed99ar$b0e$1@news.onet.pl...
> [...]
> wszędzie, gdzie tylko mogą? Proszę, podpowiedzcie mi, jaki czytnik newsów
> pozwoli niepobierać posty od wskazanych trolli (i całaych wątków przez

Można - przenieść się na żydowskie strony - tam piszą o Polakach...

3. Data: 2006-09-01 12:54:47

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gautama" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszędzie, gdzie tylko mogą? Proszę, podpowiedzcie mi, jaki czytnik newsów
> pozwoli niepobierać posty od wskazanych trolli (i całaych wątków przez

Outlook Express ma opcje ignorowania trolli. Natomiast przyjmuje teksty
innych osób, które na trola zareagowały.

Pewnych psycholi od żydów i ja mam w killu. Ale jak zbanować odpowiedzi
innych na teskty tych psycholi - nie wiem.

DJD

4. Data: 2006-09-01 12:58:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Pewnych psycholi od żydów i ja mam w killu. Ale jak zbanować odpowiedzi
> innych na teskty tych psycholi - nie wiem.

He..he, wiesz. Po prostu traktować innych i nowych na równych prawach ze
starymi.
Nie podpuszczać do jałowych dyskusji w celu robienia głupka z kogoś, nawet
jeżeli nie jest ekspertem. Od każdego można czegoś się nauczyć. I ostatnia
rada - nie chcesz - nie czytasz.

5. Data: 2006-09-01 13:02:44

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

gautama napisał(a):
> [...]
> pozwoli niepobierać posty od wskazanych trolli (i całaych wątków przez nich

Thunderbird mozesz tak ustawic by filtrowal nie tylko niechciane adresy,
spod ktorych cos jest wysylane, ale takze nicki, zdania czy wyrazy w
tesci i sporo innych. Po paru tygodniach takze doskonale nauczysz go
oseparowywac spam - mi juz bardzo zadko przechodzi cos "zlego" - czasem
i tak warto przegladnac katalog ze spamem... Pozniej juz nie trzeba...

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

6. Data: 2006-09-01 14:06:57

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej L." <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości
gautama napisał(a):

> [...]
> oseparowywac spam - mi juz bardzo zadko przechodzi cos "zlego" - czasem
> i tak warto przegladnac katalog ze spamem... Pozniej juz nie trzeba...

o, to chyba będzie wyjście, bo już na prawdę wściec się można
dzięki wielkie
g.

7. Data: 2006-09-01 14:22:55

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-01 16:06:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *gautama* skreślił te oto słowa:

> o, to chyba będzie wyjście, bo już na prawdę wściec się można
> dzięki wielkie

Jesli moge sie wtracic - z OE to łatwiej Ci sie bedzie przesiąśc na Dialoga
IMO.
http://www.twa.yoyo.pl/usenet/

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

8. Data: 2006-09-01 14:35:35

Od: "gautama" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Jesli moge sie wtracic - z OE to łatwiej Ci sie bedzie przesiąśc na
Dialoga
> IMO.
> http://www.twa.yoyo.pl/usenet/

chyba się udało, wreszcie czysto :))
dziękuję bardzo za pomoc
g.

9. Data: 2006-09-01 14:47:40

Od: "MP" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak zbanować odpowiedzi innych na teskty tych psycholi - nie wiem.

Po kilku osłonach należy ich traktować jak zwykłe trolle. Ja przynajmniej
tak robię. Bez cienia żalu.

MP

10. Data: 2006-09-01 15:03:44

Od: "yuras" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pewnych psycholi od żydów i ja mam w killu. Ale jak zbanować odpowiedzi
> innych na teskty tych psycholi - nie wiem.

Tylko za pare tygodni okaze sie ze nic nie przychodzi na skrzynke, tez tak
mozna zyc.Tylko zdrowa zywnosc i zdrowe poglady ,mozna sie zanudzic na
smierc.
juras

DO S.
Patelnie tefal.