[OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu

1. Data: 2004-07-13 13:27:54

Temat: Re: [OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 15:00:32 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <cd0med$1qq$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>wyszło mi, czy się rozkraczył?

wyszło, ale 42.pl polecam:)

a co do wątku - o bosz. panna sprzedaje same najczęściej podrabiane
zapachy, w cenach prawie takich jak podróby na Allegro, wciska
bajeczki i panny się na to łapią. mnie by się wydawało dziwne, że ktoś
tę parę ciągle obdarowuje flakonami perfum, które u nich powodują
dreszcz obrzydzenia.

an. niedowiarek

1. Data: 2004-07-13 13:43:01

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> bajeczki i panny się na to łapią. mnie by się wydawało dziwne, że ktoś
> tę parę ciągle obdarowuje flakonami perfum, które u nich powodują
> dreszcz obrzydzenia.

Ale to chyba norma na targowisku wizazu ? Bo ja nie wierze, ze ktos
sprzedaje 10+ marowych kosmetykow, bo sie nie podobaja, bo prezent, bo
maz kupil nie ten odcien, bo po dwoch psiknieciach perfumy sie znudzily...
Ciekawe, dlaczego mnie sie cos takiego notorycznie nie zdarza.
To chyba po to, zeby obejsc regulamin targowiska.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-07-13 13:43:06

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 15:27,Użytkownik Anna M. Gidyńska ziewnął szeroko i rzekł:
> [...]
> bajeczki i panny się na to łapią. mnie by się wydawało dziwne, że ktoś
> tę parę ciągle obdarowuje flakonami perfum, które u nich powodują

Wiesz, mi się w ogóle wydało dziwne jej tłumaczenie, że podróbę ma z
Sephory, potem gdzieś tam podobno mówiła, że z Douglasa.
Nie wiem, ja nie wykluczam niczego, odkąd zdarzyło mi się kupić w
Geancie tusz do Lexmarka, kolorowy za 199 zł, który obsługa
własnoręcznie mi wyjęła z zamykanej na kluczyk szafki, po czym tę szafkę
zamknęła. I jeszcze trzeba było tę obsługę zawołać, bo samemu nie można
było się do szafki dostać. W domu się okazało, że tusz jest zupełnie
zużyty, folia jest rozdarta, a te elektroniczne bajerki na kartridżu są
delikatnie mówiąc zniszczone. Pojechałam natychmiast z reklamacją (a
miałam blisko, 10 min. autobusem) i w obsłudze klienta pan usiłował mi
wmówić, że to ja w ciągu pół godziny wydrukowałam 700 stron w kolorze i
zużyłam wszystko. Pieniądze mi zwrócili, ale trzeba ich było prasą
postraszyć.

Ja z natury w ogóle bojowa nie jestem, ale sama siebie nie poznawałam :)

To tak OT, a wracając do Wizażu, był wcześniej też jakiś wątek z inną
panną, która tłumaczyła się, że pierwszy raz sprowadzała dany "perfum" i
nie wiedziała, że to podróbka. Też było spore zamieszanie, bo ze dwie
osoby się tak nacięły.

Krusz.
--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 13:43:59

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> bajeczki i panny się na to łapią. mnie by się wydawało dziwne, że ktoś
> tę parę ciągle obdarowuje flakonami perfum, które u nich powodują

Mnie nadal bardziej zastanawia to, ze ludzie kupuja na oslep, nie
sprawdzajac nawet w sklepach, czy chocby samo opakowanie wyglada
podobnie, czy na stronach firmy, a pozniej wystawiaja komentarze
pozytywne. A jeszcze tydzien pozniej...no coz, dostalam juz trzy maile
od dziewczat zrozpaczonych, ze "cos dziwnego" robi sie z buzia, ze
podklad zmienil konsystencje i smierdzi i co one maja teraz robic, bo ja
tu pisze i pokazuje oszustow i moze moge jakos pomoc, a im tak glupio,
ze kupily bez sprawdzenia.

Z ostatniej chwili - dostalam zdjecie blyszczyka "Chanel". Zadne
zaskoczenie ;-> Wyslalam pytanie, czemu rozni sie od zdjecia ze strony -
gdyby nie to, ze trzymam stopy na obudowie komputera, dreptalabym
nerwowo w oczekiwaniu ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-13 13:46:54

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Ale to chyba norma na targowisku wizazu ? Bo ja nie wierze, ze ktos
> sprzedaje 10+ marowych kosmetykow, bo sie nie podobaja, bo prezent, bo
> maz kupil nie ten odcien, bo po dwoch psiknieciach perfumy sie znudzily...

W znudzenie sie wierze, sama tak miewam, ze uzyje raz czy dwa i jakos
"nie moje" albo dotarlo nowe i fajniejsze...ale reszta argumentow takich
sprzedawcow smierdzi i tyle :-( Irytuje mnie zwlaszcza notoryczne
robienie z meza slepego kretyna - jedna z Allegrowiczek miala tendencje
do zwalania wszystkich nieudanych zakupow na nieszczesnego polowica;),
jakos jej minelo ;-)

T.

1. Data: 2004-07-13 13:52:26

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 15:43,Użytkownik Dunia ziewnął szeroko i rzekł:

> To chyba po to, zeby obejsc regulamin targowiska.

Ja zauważyłam, że regulamin targowiska traktowany jest bardzo swobodnie,
także niestety przez moderatorkę (przynajmniej jakiś czas temu, teraz
jest nieco inaczej). Jakiś czas temu Złosliwiec przypomniał, że na
targowisku nie handlujemy testerami. I co? I larum się podniosło, że jak
to, że dlaczego, że kim on jest, żeby takie zasady wprowadzać i tak
dalej. Zamiast zastosować się do wymogów - w moim przekonaniu bardzo
słusznych, ale to już insza inszość - zarządzającego Wizażem, zrobiła
się wielka awantura. Dopiero wtedy moderatorka zdecydowała, że niektóre
oferty będą usuwane. Bo testery to tam chodziły na potęgę...

Krusz.
zdegustowana

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 13:53:28

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> [...]
> zaskoczenie ;-> Wyslalam pytanie, czemu rozni sie od zdjecia ze strony -
> gdyby nie to, ze trzymam stopy na obudowie komputera, dreptalabym

I, moje panie, mamy odpowiedz. pozwole sobie zacytowac, bo prywatnosci
korespondencji z oszustami nie uznaje, poza tym pro publico bono i w
ramach przestrogi:

---

Witam najwidoczniej istieja; rózne modele tych b?yszczyków , w moim
mies'cie jest mie;dzy innymi firmowy sklep chanel i sa; dok?adnie takie
same w sprzedaz.y ! Wie;c co do orginalnos'ci tego produktu to mys'le;
z.e wszystko jest ok~!
Zastanawia mnie fakt czy naprawde; interesuje; sie; Pani tym
b?yszczykiem do zakupu dla siebie , czy popad?am na konkurencje !
Pozdrawiam Boz.ena

---

Pani popadla na konkurencje, har, har, harrr...

To chyba tyle w kwestii blyszczyka ;-)

T.

1. Data: 2004-07-13 13:56:57

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia"
> Ale to chyba norma na targowisku wizazu ? Bo ja nie wierze, ze ktos
> sprzedaje 10+ marowych kosmetykow, bo sie nie podobaja, bo prezent, bo
> maz kupil nie ten odcien, bo po dwoch psiknieciach perfumy sie znudzily...
Dlaczego? Ja co jakis czas zbieram wszystkie rzeczy, ktorych nie chce
uzywac i sprzedaje wtedy, kiedy faktycznie ich sie troche zbierze.
Inni chyba tez moga?

> Ciekawe, dlaczego mnie sie cos takiego notorycznie nie zdarza.
Chyba sama piszesz dlaczego Tobie sie nie zdarza - bo wyrzucasz.
A inni wola sprzedac ;)
Asia

1. Data: 2004-07-13 17:43:22

Od: "Nick(i)" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> A no to będę uważać. Dzięki :)
> Ostatnio też na Wizażu jest jakaś afera ze sprzedażą podróbek, że ktoś
> niby nie wiedział, że kupił w Sephorze (!) podróbkę i coś tam, coś tam.
> Gorąco się zrobiło ;)

no wlasnie poczytalam na wizazu i faktycznie az mi dech zapiera....
zdarza m isie na wizazy czasami conieco kupic czy sprzedac i ciesze sie
ze nie trafilam na taka "mila" sperzdawczynie ...

jej, to i tam trza bedzie uwazac...

pozdr

1. Data: 2004-07-14 09:06:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

> Dlaczego? Ja co jakis czas zbieram wszystkie rzeczy, ktorych nie chce
> uzywac i sprzedaje wtedy, kiedy faktycznie ich sie troche zbierze.
> Inni chyba tez moga?

Moga, co mnie to obchodzi ;) Ja i tak nie kupuje uzywanych kremow, bo
mnie to brzydzi. Moze ktos naplul do srodka ;)
Natomiast, jesli ktos sprzedaje kilkanascie rzeczy co dwa tygodnie, to
musi miec bardzo hojne grono znajomych i rodziny - nie sadzisz ? ;)

> Chyba sama piszesz dlaczego Tobie sie nie zdarza - bo wyrzucasz.

Zdarzylo mi sie to doslownie _kilka_ razy w zyciu. Po prostu przed
zakupem dokladnie informuje sie na temat produktu, testuje itp. Rodzina
wie, ze maja mi nie kupowac kosmetykow, bo rzadko nie jestem zadowolona
;) Meza po podklad nie posylam - i tyle.

> A inni wola sprzedac ;)

Dla mnie sprzedawanie uzytych przeze mnie produktow (zwlaszcza kremow,
kolorwki) byloby zenujace. Ale skoro na ebayu ktos probowal sprzedac
dziekcko ;), to niewiele mnie juz zdziwi :)))

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.
Lynda Montgomery

Makijaz nog... Sally Hansen??
Kolagen i Alveo
Kolagen i Alveo