[OT] prośba o pomoc w sprawie subskrypcji list dyskusyjnych

1. Data: 2002-12-12 07:57:28

Temat: Re: [OT] prośba o pomoc w sprawie subskrypcji list dyskusyjnych
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> Agent 1.92
> Free Agent 1.92
> Hamster 1.3.23.3
> NewsBin Professional 4.0.1
> Xnews 5.08

Chodzi Ci o czytniki? No bo Hamster z pewnością się do nich nie zalicza...

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-12-12 08:16:56

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was gorącą prośbę - chciałabym ściągać listy dyskusyjne (między innymi
kuchenną) przez przeznaczone do tego programy, mam do wyboru:
Agent 1.92
Free Agent 1.92
Hamster 1.3.23.3
NewsBin Professional 4.0.1
Xnews 5.08

Jak uważacie, który z w/wym programów jest najlepszy (najmniej trudny w
obsłudze) i jak go skonfigurować???

Serdecznie dziękuję za pomoc.
Iwona

1. Data: 2002-12-12 11:45:31

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> A teraz od roku uzywam OE i mi sie na zlosc wszystkim -
> spodobalo. Rzecz gustu.

I odporności na wirusy ;-). Powodzenia :-))))))

1. Data: 2002-12-12 12:07:52

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Jakos uzywam od 92 roku komputera codziennie a wirusa mialem raz i go
> bez trudu usunalem. Bez przesady.

Jaaasne :-). Każdy ma to co lubi ;-). A OE jest dokonały ;-).
BTW a do netu go często podłączasz od tego '92 roku? ;-)

1. Data: 2002-12-12 12:28:33

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> wrote:
> Mam do Was gorącą prośbę - chciałabym ściągać listy dyskusyjne
> (między innymi kuchenną) przez przeznaczone do tego programy, mam do
> [...]

Nic z tego co powyzej. Zainstaluj OE6, skonfiguruj na podstawie na
przyklad....eee.... http://www.oe.it-faq.pl i do tego (koniecznie)
OE-QuoteFix wlaczajac mu wszystko poza poprawa kodowania SIG'a.

Spodoba Ci sie:-)

JurekA
e-mail: j...@o...pl | j...@o...nl
http://gone

1. Data: 2002-12-12 12:38:04

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

JurekA schrieb:

> [...]
> przyklad....eee.... http://www.oe.it-faq.pl i do tego (koniecznie)
> OE-QuoteFix wlaczajac mu wszystko poza poprawa kodowania SIG'a.

ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA

!!!!!!!!!!!!!!!!!!ratunku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Agent 1.92 (nie free) umożliwia pisanie polskimi literkami. Netscape 7.0
jak widać też. Starsze szkapy mają błędy w kodowaniu, więc nie ruszaj. W
domu mam knode i też jestem zadowolony.

Waldek

1. Data: 2002-12-12 12:43:32

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> wrote:
> ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA

> !!!!!!!!!!!!!!!!!!ratunku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

> Agent 1.92 (nie free) umożliwia pisanie polskimi literkami. Netscape
> 7.0 jak widać też. Starsze szkapy mają błędy w kodowaniu, więc nie
> ruszaj. W domu mam knode i też jestem zadowolony.

Mialem Agenta. A teraz od roku uzywam OE i mi sie na zlosc wszystkim -
spodobalo. Rzecz gustu.

J.

1. Data: 2002-12-12 12:59:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA

> !!!!!!!!!!!!!!!!!!ratunku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

> Agent 1.92 (nie free) umożliwia pisanie polskimi literkami. Netscape 7.0
> jak widać też. Starsze szkapy mają błędy w kodowaniu, więc nie ruszaj. W
> domu mam knode i też jestem zadowolony.

Starsze szkapy (jak widać) też można skonfigurować "ogonkowo".
Zewnątrzpatrza rzeczywiście lepiej unikać ;-)

Krycha ze starą szkapą

1. Data: 2002-12-12 13:07:22

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-12-12 13:12:26

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Od 94 roku prawie zawsze stale. Ale wiesz...ja z tych co sa fanami
> Windowsa - wiec sie nie dziw....

Przestałam się dziwić ;-)

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl
Pomóż dzieciom: http://www.pajacyk.pl

Uszka do barszczu !
Uszka wigilijne
uszka wigilijne