[OT] smutne :(

From: "Offelia" <o...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: [OT] smutne :(
Date: Sun, 29 Aug 2004 15:33:32 +0200
Sender: o...@p...onet.pl@aae111.warszawa.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "teia^^" <t...@N...pl> napisał w wiadomości
news:cgq3kv$9sr$1@news.onet.pl...

> bo modelka to przyslowiowy wieszak....

Ze zgrozą przeczytałam odpowiedzi w tym temacie. :( Jasne, że sukienka może
się nie podobać, mi się też nie podoba, ale dajcie spokój...
Już dawno myślałam sobie jak to jest, że na tym forum (i nie tylko, ogólnie
na polskich forach) jest tyle złośliwości i wredności.
Jestem na paru babskich forach zagranicznych i nigdy nie spotkałam się z tym
co dzieje się tutaj codziennie. Jak już nie można się przyczepić do treści,
zgnoić za pytanie po raz któryś o to samo, to zaczyna się wytykanie sobie
błędow ortograficznych, stylistycznych itd.
Naprawdę zaczynam wierzyć w to, że kobiety traktują siebie nawzajem jak
wrogów.
Lepiej się czujecie pisząc dziewczyni, że wygląda jak wieszak i ma brzydką
sukienkę?

Czytam to forum i będę czytać, bo tematyka mnie interesuje, ale szczerze
mowiąc, od dawna boję się odezwać albo o coś zapytać.

Sandra