[OT] taki głupi papieros

1. Data: 2003-12-07 19:35:25

Temat: [OT] taki głupi papieros
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i znów siedze przed kompem, energia mnie roznosi,
niemam nawet 5 zł by skoczyć do nocnego po fajki.
Na twarzy ciągłe wkur****, brak zasranego głupiego tytoniu,
ale potem jak kupie tą paczkę i pale to znika to odrazu, tzn chodzi
tylko o fakt że mam (posiadanie), inna rzecz że muszę zapalić.

A teraz mi się chce i niemam.
Czy da się jakoś powstrzymać do rana (te 11 godzin)
tzn jak sie położe spać to bedzie oki, czyli zostało mi 7 godzin
bo kłade się koło 2:20. I bede musiał wziac 3x tabl na uspokojenie by
szybciej bez lęku usnąć.

Tak teraz myśle (na zdrowy rozum) co taki pierdo**** papieros
może mi zrobić, ile lęku, niemocy i zależności.

CHORE
CHORE
i jeszcze raz
CHORE

1. Data: 2003-12-07 21:14:09

Temat: Re: [OT] taki głupi papieros
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.psphome.htc.net.pl/motywacyjny.html

Nie palę - między inymi dzięki tej stronce i Albertowi!!

S.

1. Data: 2003-12-07 21:19:19

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex <a...@t...pl> napisał(a):

> Tak teraz myśle (na zdrowy rozum) co taki pierdo**** papieros
> może mi zrobić, ile lęku, niemocy i zależności.

> [...]

fakt... [zaciągam się dymkiem] , święta racja... [wypuszczam dymek]
;)
Darek.

1. Data: 2003-12-08 07:44:52

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 7 Dec 2003 22:14:09 +0100, ... z Gormenghast <p...@p...onet.pl>
wrote:
> http://www.psphome.htc.net.pl/motywacyjny.html
>

> Nie palę - między inymi dzięki tej stronce i Albertowi!!

Brawo!

tomek

P.S. to ja tam wstąpię w sprawie 'żywca' /kto wie.../

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2003-12-08 09:32:35

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl>
> [...]
> "Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
> jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

...a swoją drogą to ciekawe:
komu może zależeć na /AA/ ustawicznym, oderwanym od
kontekstu "przypominaniu" o alkoholach?? otto zagadka hehe
\|/ re:
--
/kutafon, palant, debil, oszołom, manipulant, psychopata,
nie Psycholog/

1. Data: 2003-12-08 09:39:04

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

All napisał:

> Nie palę - między inymi dzięki tej stronce i Albertowi!!

Kto pije i pali, ten nie ma robali.

Bacha.

1. Data: 2003-12-08 09:46:21

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Dec 2003 10:39:04 +0100, Bacha <b...@p...onet.pl> wrote:

> Kto pije i pali, ten nie ma robali.
>
> Bacha.

Przekonałaś mnie 'diablico' ;)
'robakom mówimy stanowczo NIE' ;) /prosto z pracy po żywczyka/

tomek

P.S. Odp. robaka, heh:
- a kto to jest ten "..imy"!?

/nie ma jak to robaczywe uosobienie uczciwości i rozróżnialności ;))
muszę się poprawić ;)/

1. Data: 2003-12-08 12:57:46

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
> jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

"..imy" to ktoś/coś co wycina MSGID z nagłówka ...tak myślę :)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-08 12:58:02

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" w news:525a.00000104.3fd446b8@newsgate.onet.pl...
/.../

> Kto pije i pali, ten nie ma robali.
>
> Bacha.

;). Teoria. Słyszałem o robalu co cały zakopcony i zapity w strzępy.
A wiecznie żywy.

A u nas spokój. O piciu nic nie było
a niepalenie dotyczy tytoniów w smoły papierków owiniętych..

My z Nawudzkim 'palimy' tytonie fajkowe...:))
Każdy u siebie. I pewnie każdy z innej puchy.
A w Ghast pijemy żubrówki. Inne oszczędzamy.
Tyle introspekcji.
Zawartości biurka przemilczę...

All

1. Data: 2003-12-08 18:46:47

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

All z Gormenghast napisał w wiadomości

> ;). Teoria.

Ależ skąd.
Nie uważałeś na lekcjach.
Weź menzurkę z wódeczką, wrzuć robaczka i ...
... i po robaczku.
Weź manzurkę z wywarem tytoniowym.
To samo.
Wrzuć go do czystej wody, będzie się wiercił.

> Słyszałem o robalu co cały zakopcony i zapity w strzępy.
> A wiecznie żywy.

Ten to jest robal wielebny. Nie do ruszenia.

> [...]
> A w Ghast pijemy żubrówki. Inne oszczędzamy.

Jeżeli o żubrówkę chodzi, to najlepsza jest tzw. "szarlotka", czyli "bison
vodka and apple juice".

Bacha. ;)

Strasznie tego zaluje...
Zabić Papieża wysadzić Jasną Gorę? Mohan kontra Wojtyła
"Swiety Mikolaj", a manipulacja...
psychologia podyplomowa
dziewczyna miedzy matka a chlopakiem