Strasznie tego zaluje...

1. Data: 2003-12-07 17:45:56

Temat: Strasznie tego zaluje...
Od: "Peter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie jak sobie poradzic z problemem , ktory mnie ostatnio
nurtuje, mianowicie zauwazylem u siebie pewna ceche ktora ujawnia sie po
wymieszaniu piwa z wodka lub piwa z winem----staje sie agresywny w rozmowie
i zaczynam opowiadac rzeczy ktorych potem strasznie zaluje.Wiem ze najlepsza
metoda byloby wogole przestac pic, ale ja juz sie pare razy zlapalem na tym,
ze kiedy zaczynam pic (a popijam raczej rzadko) to upijam sie swiadomie do
stanu w ktorym przestaje sie kontrolowac. Przez ten moj problem stracilem
dziewczyne, a i paru znajomym sie oberwalo, strasznie tego wszystkiego teraz
zaluje, poniewaz osoby ktore sie do mnie przez to zrazily nie chca miec ze
mna juz nic wspolnego.

Czy jest tutaj moze jakas osoba ktora boryka sie z podobnymi problememami
lub miala taki problem i sobie z nim poradzila.

Prosze o pomoc

Piotrek

1. Data: 2003-12-07 19:02:20

Temat: Odp: Strasznie tego zaluje...
Od: "Stefan" <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie jestes.

1. Data: 2003-12-07 20:13:14

Temat: Re: Strasznie tego zaluje...
Od: ".jacekb." <kenton[USUN_TE_DUZE_LITERY]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

a moze wystepuje u ciebire tzw. patologiczna reakcja na alkohol?

1. Data: 2003-12-08 09:52:34

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy jest tutaj moze jakas osoba ktora boryka sie z podobnymi problememami
> lub miala taki problem i sobie z nim poradzila.

Czołem.
Mam podobnie. Poradziłem sobie z tym w dosyć prosty sposób.
Trzeba robić tak:
1) Pijemy tak szybko by nie mieć czasu cokolwiek powiedzieć ani zrobić.
2) Po pewnym czasie nie jesteśmy w stanie nic powiedzieć ani zrobić.

Proste i w 100% skuteczne :-)

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2003-12-09 13:58:35

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Peter" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

Po wypiciu wylazi z Ciebie jakas "glebsza natura".
Moze gdzies-tam jestes czyms sfrustrowany?
Znajdz przyczyne, rozejrzyj sie w tym, znajdz o co chodzi.
Duch

1. Data: 2003-12-10 23:12:15

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 07 Dec 2003 18:45:56 +0100, Peter wrote:

> [...]
> mianowicie zauwazylem u siebie pewna ceche ktora ujawnia sie po wymieszaniu piwa

To nie jest dobry pomysł. No i po kiego? :)

> rzeczy ktorych potem strasznie zaluje.Wiem ze najlepsza metoda byloby wogole
> przestac pic, ale ja juz sie pare razy zlapalem na tym, ze kiedy zaczynam pic (a

No dobry pomysł. Przynajmniej na jakiś czas :) Świadomie? Więc w jakim celu? Co
Ci to ma dać? Redukujesz tak napięcie? A może da się osiągnąć pożądany cel
stosując inne strategie?

> popijam raczej rzadko) to upijam sie swiadomie do stanu w ktorym przestaje sie

Co ot jest rzadko?

> [...]
> oberwalo, strasznie tego wszystkiego teraz zaluje, poniewaz osoby ktore sie do
> mnie przez to zrazily nie chca miec ze mna juz nic wspolnego.

Fajnie że masz świadnmość takiego problemu.

Paweł Zioło GnuPG:09504E96 http://fotozielsko.prv.pl
jestem kołem, którego środek jest wszędzie, a obwód nigdzie

1. Data: 2003-12-11 13:19:43

Od: "Iva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.
bardzo ciekawe to jest. przestanie picia nic tu nie da. ty masz w sobie ta
agresje i uaktywnia sie wowczas gdy jestes pijany. jak mozna z tym walczyc.
no twoi przyjaciele powinni cie akceptowac nawet takiego....albo bynajmniej
powinni ci dac popalic. moze wtedy bys sie uspokoil. co do dziewczyny to
miala praw ooodejsc...gdyby jednak cie kochala znalazla by sposob nawet na
taki problem.
zawsze jest sposob...trzeba tylko znalesc slaby punkt

Zabić Papieża wysadzić Jasną Gorę? Mohan kontra Wojtyła
"Swiety Mikolaj", a manipulacja...
psychologia podyplomowa
dziewczyna miedzy matka a chlopakiem
Jaka przyczyna?