jak powitać żone ?

21. Data: 2002-11-20 11:39:03

Temat: Re: jak powitać żone ?
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> A jak schudła (za bardzo) - dochodzą mnie takie słuchy - to mogę
> powiedzieć?

A jaka bylaby jej reakcja? Jesli to dla niej na pewno komplement- mów,
jesli nie jestes pewien- bezpieczniej powiedziec "jak slicznie
wygladasz" albo cos równie ogólnego. IMHO podczas powitania bezpieczniej
nie wyskakiwac z niczym co mogloby spowodowac konflikt, zepsucie humoru
czy zasmucenie.
pzdr
agi

22. Data: 2002-11-20 11:44:59

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> To przygotuj wyjątkowo kaloryczne jedzonko i powiedz, że to specjalnie dla
> mojego wróbelka/kociaczka/myszki itp., żeby trochę ciałka nabrała, bo taka
> chudziutka.

osobiście bym zamordowała za coś takiego, zwłaszcza z takim komentarzem :))

pozdr.Joanna

23. Data: 2002-11-20 11:50:49

Temat: Re: [OT] uzus było : Re: STRASZNA radość Re: j
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A jak myślisz, jak się zadomowiły w języku polskim te wszystkie
słowa
> pochodzenia łacińskiego, francuskiego, czy niemieckiego ?
> Tylko przez uzus. Jak zawsze powtarza p. Miodek - język jest żywy.

No to strasz mnie po łacinie ;-)))

Tu nie chodzi o zapożyczenie tylko niechlujne użycie słowa już
istniejącego!

Qwax

24. Data: 2002-11-20 11:52:37

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> nie musisz
> czasami
> wściekłość.
>
> O Matko - jesteś moim męzem, czy co ?
>
> ;-))

(jeszcze) nie.
;-)))

Qwax

25. Data: 2002-11-20 11:53:24

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
specjalnie dla
> mojego wróbelka/kociaczka/myszki itp., żeby trochę ciałka nabrała,

To też!

Qwax

26. Data: 2002-11-20 11:56:36

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> wg kogo za bardzo schudła? :)

jeżeli ktoś 'normalnie' jest chudy a informuje (tel.) że jeszcze
schudł?
Je głównie owoce i sałatki (lubi) a jak ją znam to 'mam piękną
figurkę' oznacza poniżej 45kg/168cm.

Czy to jest za bardzo?
(i to żadna anoreksja - przy moim karmieniu nie przekracza 56kg)

Pozdrawiam
Qwax

27. Data: 2002-11-20 11:57:23

Od: "Anula" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> O Matko - jesteś moim męzem, czy co ?
> ;-))

Tudno byłoby mi być czyimkolwiek mężem ;))))
Ale doskonale wiem jak sprząta mój TŻ i wiem gdzie lepiej nie zaglądać i
czego nie dotykać, żeby się nie zdenerwować... przypuszczam, że tak robi
większość Panów :)
Poza tym nie sądzę, żeby kobitka po trzech miesiącach nieobecności w domu
zaczęła od sprawdzania ilości kurzu na żyrandolu, czy pod szafą. Prędzej
wpadnie w furię na widok góry brudnych naczyń :)
pozdrawiam,
Anka

28. Data: 2002-11-20 11:57:51

Temat: [OT] uzus było : Re: STRASZNA radość Re: jak powitać żone ?
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

pochodzenia łacińskiego, francuskiego, czy niemieckiego ?
Tylko przez uzus. Jak zawsze powtarza p. Miodek - język jest żywy.

Pozdrowienia.

Basia

29. Data: 2002-11-20 11:58:53

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2002-11-20 11:58:57

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anula wrote:

> Prędzej
> wpadnie w furię na widok góry brudnych naczyń :)

I brudnej bielizny wkopanej pod krzeslo/fotel/lozko/do szafy czy w inne
temu podobne miejsce :)
pzdr
agi

stały repertuar awantur
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm 3636 [14/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff fffffffff 9412 [1/2]
Naturalne planowanie rodziny
Bardzo wazne - poszukiwania grupy krwi dla umierającego dziecka ARh-