Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!

1. Data: 2004-11-25 09:27:01

Temat: Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!
Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1204481&KAT=
241

2. Data: 2004-11-25 12:07:02

Temat: Re: Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!
Od: "Monika" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma tam słowa o Vilcacorze !

3. Data: 2004-11-25 12:52:54

Od: "ErectusFlavio" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:co4ht6$qt2$1@inews.gazeta.pl...
> nie ma tam słowa o Vilcacorze !
Czytać trzeba umieć...

4. Data: 2004-11-25 13:00:31

Od: "Monika Graczyk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ErectusFlavio <...@...1> napisał(a):

> Użytkownik "Monika" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Czytać trzeba umieć...
>
> sorry, doczytałam kolejne strony, w takim razie nie traktuję poważnie
takich artykułów i lakonicznych stwierdzeń.Pozdrawiam.

5. Data: 2004-11-25 13:23:48

Od: "Monika" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-11-25 13:23:57

Od: "ErectusFlavio" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Graczyk" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> takich artykułów i lakonicznych stwierdzeń.Pozdrawiam.
Serio? Czy żartujesz?

7. Data: 2004-11-25 13:29:35

Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

O samej Vilcacorze polecam:
http://webhome.idirect.com/~anin/o_vilcacorze.htm

8. Data: 2004-11-25 13:37:40

Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytat z kolejnej strony (nie wszystkie linki działają):

Prawda o vilcacorze
Dla tych, ktorzy ciagle wierza w propagande Tower Press (Bóg nam zesłał
vilcacorę - Roman Warszewski - przyp.) na temat wlasciwosci vilacory w
leczeniu raka, prosze zajrzec na te strone:
http://webhome.idirect.com/~anin/o_vilcacorze.htm dla tych, ktorzy znaja
angielski radze otworzyc: www.google.com i wystukac "cat's claw" i dodac
"cancer treatment" (cat's claw to jest inna nazwa vicacory) i przeczytac
uwaznie co na ten temat pisza uczciwe zrodla. Cat's claw wzmacnia system
immunologiczny, tak jak echinacea, czosnek itd., ale nikt nie udowodnil, ze
leczy raka. Vilcacora nie leczy na raka ani Amerykanow, ani Kanadyjczykow
oraz innych nacji. I szkoda ze jest w ten sposob znana w Polsce. Po
przeczytaniu tego, prosze wejsc na strone Tower Press:
http://www.vilcacora.com.pl/oswiadczenie_w_sprawie.h
tml jest to
oswiadczenie, ze A-Z Medica, polska spólka ubiegajca sie o rejestracje w
Instytucie Leków MZiOS preparatu o nazwie Vilcacora (Uncaria tomentosa),
grozi, ze podawanie "nieprawdziwych informacji na temat vilcacory bedzie
naruszeniem naszych interesów i dóbr prawnych, a wyrzadzone szkody beda
dochodzone na drodze sadowej". Tower Press ma na mysli tych, ktorzy domagaja
sie prawdy na temat wlasciwosci vilcacory. Ironicznie, to Tower Press
sprzedaje nieprawdziwe informacje o vilcacorze, i powinna byc moze
pociagnieta do odpowiedzialnosci prawnej. Czy znamy przypadek by firma
farmaceutyczna grozila sadem za krytyke produkowanego przez nia leku? Nie,
bo najlepsza obrona dla leku sa solidne proby kliniczne, powtorzone w wielu
niezaleznych klinikach na swiecie, ktore pokazuja czy dany lek nadaje sie do
lelczenia danej choroby czy nie. Tego nikt nie udowodnil w przypadku
vilcacory. Co grozi odpowiedzialnoscia sadowa to uzywanie w oficjalnej
medycynie lekow, ktore nie przeszly takich prob. Smutny Epilog: Jacek
Kaczmarski, a raczej jego bliscy, nie tylko wpadli w szpony handlarzy
vilcacory; choroba Jacka zostala brutalnie wykorzystana do reklamy
"leczenia" vilcacora jak mozna przeczytac w tym wywiadzie:
http://www.kaczmarski.silken.art.pl/wywiady/inna_dro
ga.htm

9. Data: 2004-11-25 13:48:11

Od: "Borno" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reklama Vilcacory: http://www.kaczmarski.art.pl/wywiady/inna_droga.php

10. Data: 2004-11-25 14:22:23

Od: "Monika " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borno <b...@h...pl> napisał(a):

> Reklama Vilcacory: http://www.kaczmarski.art.pl/wywiady/inna_droga.php
>
> W 1992 r. dr Ursula Keplinger, córka Klausa Keplingera, przedstawiła na
Kongresie AIDS w Zurichu, a w 1993 r. na IV Kongresie AIDS w Wiedniu wyniki
klinicznych zastosowań substancji o symbolu IMM-207. Jest to mieszanka
sześciu alkaloidów pentacyklicznych zawartych w standardowym ekstrakcie z
vilcacory. Po pięcioletniej kuracji u większości spośród 36 pacjentów dr
Keplinger ustąpiły objawy choroby, łącznie z tak charakterystycznym dla AIDS
rakiem skóry (mięsak Kaposiego) wywoływanym przez ludzki wirus opryszczki nr
8 oraz grzybiczymi zakażeniami pochwy i jamy ustnej.

W 1993 r. przewodniczący Komitetu ds. Chorób Zakaźnych i AIDS w Szpitalu
Peruwiańskiego Instytutu Opieki Społecznej w Iquitos, dr Roberto
Inchaustegui Gonzales publikuje sprawozdanie z wstępnych badań nad AIDS z
zastosowaniem vilcacory.

W 1993 r. na Dorocznym Kongresie Badawczym Roślin Leczniczych, jaki odbył
się w Dźsseldorfie, dr Hermann Stupner z Wydziału Medycyny Wewnętrznej
Uniwersytetu w Innsbrucku przedstawił rezultaty badań głównych alkaloidów
vilcacory - alkaloidów typu oxindole. W swoim referacie szczególnie dużo
miejsca poświęcił unkarynie F - pentacyklicznemu alkaloidowi, sprawdzającemu
się w walce z ostrą białaczką.

W tym samym roku lekarze austriaccy monitorujący pacjentów z AIDS,
przyjmujących zestawy preparatów zalecanych w tej chorobie przez ojca
Szeligę, poinformowali prasę, iż po pięciu latach kuracji w organizmach ich
podopiecznych nie stwierdzono obecności wirusa HIV.

W 1994 r. w Klinice Neurochirurgii Uniwersytetu w Innsbrucku poddano
leczeniu vilcacorą 10-letniego chłopca z nowotworem mózgu. Wcześniejsze
naświetlanie guza i chemioterapia nie dały rezultatu. Po 8 miesiącach
chłopiec, bez jakichkolwiek objawów choroby nowotworowej, wrócił do
normalnego życia. Tym sposobem w stosunkowo krótkim czasie wyleczono w
Innsbrucku 60 pacjentów z guzem mózgu. Kuracji vilcacorą poddał się tam
również lekarz tego instytutu, cierpiący na szczególnie złośliwą odmianę
białaczki. Także w jego przypadku chemioterapia i inne metody leczenia nie
skutkowały. 57-letni wówczas doktor do dziś nie ma żadnych oznak choroby
nowotworowej.

jak dlugo wazne skierowanie?
trzylatka i cienie pod oczami
Depakine Chrono a migrena
Wirus HIV
czy zwykla osoba moze zrobic kurs na ratownika