jak dlugo wazne skierowanie?

1. Data: 2004-11-25 09:17:05

Temat: jak dlugo wazne skierowanie?
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo wazne jest skierowanie do specjalisty wydane przez lekarza
pierwszego kontaktu?
Pozdrawiam.
Barbara.

2. Data: 2004-11-25 09:23:31

Temat: Re: jak dlugo wazne skierowanie?
Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiek napisał
> Jak dlugo wazne jest skierowanie do specjalisty wydane przez lekarza
> pierwszego kontaktu?

O ile czegos nie zmieniono to powinno byc wazne do konca roku
kalendarzowego, w ktorym zostalo wydane. Przy czym jezeli skierowanie
zostalo wydane np w grudniu, to jest wazne na nastepny rok. Takie
przynajmniej sa moje doswiadczenia w tej kwestii :)

pozdrawiam
Gosia

3. Data: 2004-11-25 09:30:54

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zostalo wydane np w grudniu, to jest wazne na nastepny rok. Takie
> przynajmniej sa moje doswiadczenia w tej kwestii :)

Dziekuje serdecznie. Uspokoilas mnie, bo myslalam, ze po uplywie miesiaca
bede musiala biec po nastepne skierowanie (nie mialam czasu wybrac sie do
tego specjalisty wczesniej).
Pozdrawiam serdecznie.
Barbara.

trzylatka i cienie pod oczami
Depakine Chrono a migrena
Wirus HIV
czy zwykla osoba moze zrobic kurs na ratownika
Lęk