jak przytyc?

1. Data: 2004-11-25 11:06:13

Temat: jak przytyc?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mężczynza ,lat 31 ,198 cm wzrostu ,waga w porywach 80 ,
stresująca bardzo praca w ruchu ,rano sniadanie ,potemw biegu drugie
,cieply posilek po 16 -obiad i ok 21 kolacja w miedzy czasie jakies ciacho .
jak przytyc?
moze cos na wzmocnienie łaknienia?
p.

2. Data: 2004-11-25 11:39:53

Temat: Re: jak przytyc?
Od: "MM" <k...@w...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze cos na wzmocnienie łaknienia?
> p.
>
> Po co? Przeszkadza Ci to? Jestem chudą kobietą, której mówią musisz
przytyć, hm, najczęściej mówią grubsi, a mnie jest dobrze.

3. Data: 2004-11-25 11:51:22

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przytyć, hm, najczęściej mówią grubsi, a mnie jest dobrze.

m.in. dlatego ,że wygląda żle i kiepsko przy takim wzoscie to duza niedowaga
,no i ciuchy trudno dobrac.
p.

4. Data: 2004-11-25 12:52:18

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> napisał(a)
wnews:co4gqs$6bg$1@news.dialog.net.pl:

> m.in. dlatego ,że wygląda żle i kiepsko przy takim wzoscie to duza
> niedowaga ,no i ciuchy trudno dobrac.

Ja mam 188cm wzrostu i 65kg wagi. Takze wiem cos o tym :) jak byc chudym...
Problem z ciuchami...tylko ze spodniami. Moze na silownie niech sie
zapisze?:) Ale na to trzeba czasu i pieniedzy. Nie znam lepszego sposobu
na laknienie jak ruch :)

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-11-25 13:01:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Problem z ciuchami...tylko ze spodniami. Moze na silownie niech sie
> zapisze?:) Ale na to trzeba czasu i pieniedzy. Nie znam lepszego sposobu

tak ,spodnie to tragedia a nie zawsze ma sie kase na spodenki za 200
,siłownia była ,troche ramiona sie poprawiły ale klata nie ma z czego
,łatwiej jest miec tłuszcz i go zmienic w mięsnie ,niz wystające żebra.
najsmiejszniejsze jest to ,że jest wszytskożerny i w kazdej ilosci ale mysle
ze brak regularnosci w posilkach do 16 jest problemem.
p.

6. Data: 2004-11-25 13:05:11

Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stresująca bardzo praca w ruchu ,rano sniadanie ,potemw biegu drugie
> ,cieply posilek po 16 -obiad i ok 21 kolacja w miedzy czasie jakies ciacho

hmmm, moj huderlak przytyl odkad jestem w ciazy ;-)) jakies 4-5 kilo i juz
nie wyglada jak suchotnik ;-)

--
pozdr
morepig

7. Data: 2004-11-25 13:16:47

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm, moj huderlak przytyl odkad jestem w ciazy ;-)) jakies 4-5 kilo i juz
> nie wyglada jak suchotnik ;-)

u nas to nie podziałało:)
moze ja za mało przytyłam ?:)
p.

8. Data: 2004-11-25 14:04:22

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:co4kus$97c$1@news.dialog.net.pl
Od: pamana <p...@w...pl>
Było:
> [...]
> wystające żebra. najsmiejszniejsze jest to ,że jest wszytskożerny
> i w kazdej ilosci ale mysle ze brak regularnosci w posilkach do

O nie, jak jest brak regularności to człowiek tyje (robi zapasy na niepewną
przyszłość). Ja z tego powodu jestem całkiem duży. Gdy jem regularnie to
jestem mniejszy ;-)
Proponuję poszukać diet odchudzających i stosować je na odwrót :D
Jest dieta 1000 kalorii to trzeba w siebie wepchnąć 3000, no nie (?)
A poza tym gdy grubsi mówią "dobrze mi z tym" to chudsi też tak powinni, co
się będą wyróżniać (?)

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

9. Data: 2004-11-25 14:08:09

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj,

Combizym - to są tabletki, które pomagają w rozkładach tłuszczów i cukrów w
żołądku, poprawiają wchłanianie tych substancji (nie pamiętam czy innych
też przy okazji) :)

Nie wiem jednak czy nie są tylko na receptę.

Ja miałam dawkę 3x1/dzień przez 4 miesiące- już na samym początki ich
zażywania nabrałam apetytu, przybrałam nieco na wadze :)

Jakiś czas temu je odstawiłam.
--
pozdrawiam,
Kasia

10. Data: 2004-11-25 15:04:53

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> napisał(a)
> [...]

> żebra. najsmiejszniejsze jest to ,że jest wszytskożerny i w kazdej
> ilosci ale mysle ze brak regularnosci w posilkach do 16 jest

Ja tez tak mam:) Wszystko jem...z regularnoscia u mnie jest roznie. Teraz
mam podobnie co "ten opisany przez Ciebie przypadek" :D bo naginam na
uczelnie. Ale np w wakacje, jem regularnie i sporo i tez mi wagi nie
przybywa:)

--
Pozdr. Hektor

Oberon, Vilcacora, Pajączek - warto przeczytać !!!
jak dlugo wazne skierowanie?
trzylatka i cienie pod oczami
Depakine Chrono a migrena
Wirus HIV