Oberon i Tiens - czy ktoś się z tym spotkał?

1. Data: 2007-04-16 21:07:36

Temat: Oberon i Tiens - czy ktoś się z tym spotkał?
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może zetknął się z ww. metodą diagnostyki chorób człowieka a może
poddał się takiemu badaniu?? Czy w ogóle wierzyć w wyniki takiego badania??
Będę wdzięczna za informacje.
madzia

2. Data: 2007-04-16 22:06:27

Temat: Re: Oberon i Tiens - czy ktoś się z tym spotkał?
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

madzia wrote:
> Czy ktoś może zetknął się z ww. metodą diagnostyki chorób człowieka a może
> poddał się takiemu badaniu??

Sprawdź w archiwum grupy . Sporo ludzi daje się na to nabrać. U pewnego
starszego pana wykryto, dzięki tej "metodzie" jajniki:

http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/search
?hl=en&group=pl.sci.medycyna&q=oberon&qt_g=Search+th
is+group

> Czy w ogóle wierzyć w wyniki takiego badania??

Jasne, że nie.

pozdrawiam,

mirek

3. Data: 2007-04-17 13:28:59

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poddał się takiemu badaniu?? Czy w ogóle wierzyć w wyniki takiego badania??

Miałam robione badanie oberonem, bo nie mogłam zajść w ciążę i groziło mi
usunięcie jajnika. Badanie wykryło za niski poziom estrogenów. Dostałam leki
homeopatyczne i po 10 dniach ich zażywania zaszłam w ciążę. Może to tylko
przypadek, ale obyło się bez operacji.

Palenie a ciąża?
Tampon i pływanie
"babessa" Nie wiem czy dobrze to napisałem.
gastroskopia
co na piekące oczy