Obiecane namiary na ksiazke o pierogach

1. Data: 2003-09-10 06:38:25

Temat: Obiecane namiary na ksiazke o pierogach
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem, mam tempo jak slimak pod gore w czasie ulewy i przy
niesprzyjajacym wietrze :)
Juz podaje to, co znalazlam na okladce i okolicach:
seria: SMACZNA KUCHNIA
Kristine Müller-Urban, "Pierogi".
cena: 8,70
nie znalazlam roku wydania.
Z tej serii jest jeszcze mnostwo ksiazek, miedzy innymi o pizzy, makaronach,
sosach, dzemach, tanich daniach, drinkach i jeszcze duzo, duzo innych :)
Przepraszam za zwloke...

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-10 20:12:58

Temat: Re: Obiecane namiary na ksiazke o pierogach
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> wrote:

> Juz podaje to, co znalazlam na okladce i okolicach:
> seria: SMACZNA KUCHNIA
> Kristine Müller-Urban, "Pierogi".
> cena: 8,70
Kruszynko, dziękuję serdecznie, już wiem, czego szukać :-) A wykorzystałaś
już jakieś pomysły z tej książki? Jeśli tak, to z jakim rezultatem?

> Z tej serii jest jeszcze mnostwo ksiazek, miedzy innymi o pizzy, makaronach,
> sosach, dzemach, tanich daniach, drinkach i jeszcze duzo, duzo innych :)
> Przepraszam za zwloke...
Nic się nie stało -- i tak w Polsce będę dopiero w październiku :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2003-09-11 07:44:58

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w wiadomości
> Kruszynko, dziękuję serdecznie, już wiem, czego szukać :-) A
wykorzystałaś
> już jakieś pomysły z tej książki? Jeśli tak, to z jakim rezultatem?

Niestety nie probowalam, bo wiecznie nie mam czasu. Chcialam
poeksperymentowac na urlopie, ale urlop tak jakos strasznie szybko sie
skonczyl i nie zdazylam. Teraz mam mocne postanowienie zabrac sie do tego po
weekendzie. Zobaczymy, jak mi pojdzie :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-11 18:16:31

Temat: Re: (OT)tarta Tatin
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w wiadomości

Anetko - ja zupełnie OT, ale chciałam powiedziec że właśnie wyprobowałam
Twój przepis na tarte Tatin z jabłkami - wyszła pyszna :) Podawałaś ja tu
lata temu - no może z 2 lata :)

na drugi raz dam troszke mniej masła do jabłek i cukru, ale ogólnie MNIAM :)

Asia

Piec pod przykryciem czy nie?
deser z gruszek
[nalewka] pytanie greenhorna :-)