Obiecane piersi

1. Data: 2000-03-03 08:11:28

Temat: Obiecane piersi
Od: k...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Hej, cześć,

Przepis na nadziewane piersi drobiowe udało mi się znaleźć wcześniej, niż
myślałam. Nie zwlekając rzucam go na sieć:

dla 4 osób:

4 piersi (w oryginalnym przepisie występują gęsie, ale ja użyłam kurzych i
też wyszło)
sól, mielony pieprz
1 łyżka ostrej musztardy
1 rogalik
1/8 l śmietany
200 g wątróbki cielęcej (ja użyłam wątróbek indyczych)
1 cebula
1 łyżka masła
4 łyżki posiekanej natki pietruszki
1/8 l białego wina, tyle samo kwaśnej śmietany (do sosu)

Z piersi usunąć kości, natrzeć je solą, pieprzem i musztardą. Rogalik
pokroić w kostkę i namoczyć w śmietanie. Wątróbkę i obraną cebulę pokroić w
kostkę i przez ok. 3 minuty smażyć na gorącym maśle. Odcisnąć rogalik,
wymieszać go z pietruszką, solą i pieprzem, następnie dodać obsmażoną
wątróbkę z cebulką. Nałożyć to nadzienie na piersi, zwinąć je w rulon i
przewiązać nitką. Włożyć do brtyfanny, piec w ok. 175 stopniach przez
godzinę. Polewać od czasu do czasu białym winem. Gdy roladki będą gotowe,
wytopiony sos podgotować na kuchence z kwaśną śmietaną ciągle mieszając, aż
nieco zgęstnieje. Doprawić solą i pieprzem. Rzecz jasna, przed podaniem
należy usunąć nitki z roladek :-).

To tyle. Ciekawa jestem, czy Wam zasmakuje :-).

Pozdrowionka

Camille

1. Data: 2000-03-03 11:47:41

Temat: Odp: Obiecane piersi
Od: "Gandalf" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:QsKv4.25535$W...@n...tpnet.pl...
> [...]
> wymieszać go z pietruszką, solą i pieprzem, następnie dodać obsmażoną
> wątróbkę z cebulką. Nałożyć to nadzienie na piersi, zwinąć je w rulon i

przepis robi bardzo apetycze wrazenie i chcialbym go wyprobowac, w zwiazku z
tym mam pytanie, czy te piersi nalezy najpierw rozbic czy moze pokroic w
plastry, no bo nie bardzo sobie wyobrazam to zawijanie ?

Gandalf

1. Data: 2000-03-03 17:04:10

Temat: Re: Obiecane piersi
Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki bardzo za kolejny przepis "piersiowy" do mojej kolekcji :-) Moja mama
robi coś podobnego tylko, nadzienie owija w schab i nie dodaje do niego
rogalika. Tez b. dobrze smakuje. No wlasnie, jedno pytanie - ten rogalik -
to ma byc taki zwykly mleczny rogal ??
Herbatka

1. Data: 2000-03-06 09:09:07

Od: k...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

tea napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>rogalika. Tez b. dobrze smakuje. No wlasnie, jedno pytanie - ten rogalik -

Tak, taki najzwyklejszy. Cieszę się, że przepis Ci się spodobał. :-).

Camille

1. Data: 2000-03-06 21:56:09

Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Robilem w niedziele, w lekko zmodyfikowanej wesji:
1. do farszu dodalem lyzeczke tymianku i lyzke grubej musztardy "Dijon",
2. roladki obtoczylem w mace i obsmazylem na oliwie,
3. roladki wlozone w plaski garnek i podlane szklanka bialego "Vidal" i
uzupelnione rosolem a na koniec dodana azerbejdzanska przyprawa z granatow,
troche slodkiej smietany i zageszczone 1 lyzka maki ziemniaczanej rozrobionej
mlekiem. Podane bylo z couscous, niezle ale chyba lepsze bedzie z kluseczkami
polfrancuskimi ( co spobuje dzisiaj).
Dziekuje za przepis i inspiracje.

pozdrawiam,

Slav

Re: nareszcie
indyk,Magdaleny Bassett
RE: paczki, paczki!!!!
Sos z sera plesniowego.
Zaproszenie na koncert "Hip Hop Przedluza Zycie o 10 Lat"