Sos z sera plesniowego.

1. Data: 2000-02-29 18:45:05

Temat: Sos z sera plesniowego.
Od: "Krzysztof G. Baranowski" <k...@m...knm.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

no wlasnie mam taki problem. Czy z dobrych serow plesniowych
(Fourme d'Amber, Bleu d'Auveragne, Saint Agur, Rosenborg itd.)
da sie zrobic jakis pyszny sos? Jakies sugestie?

Z gory dziekuje,
Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."

1. Data: 2000-03-03 13:26:16

Temat: Re: Sos z sera plesniowego.
Od: Gosia B <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie mam taki problem. Czy z dobrych serow plesniowych
> (Fourme d'Amber, Bleu d'Auveragne, Saint Agur, Rosenborg itd.)
> da sie zrobic jakis pyszny sos? Jakies sugestie?

Nie tak dawno Przemyslaw podawal przepis na poledwiczki wieprzowe
wlasnie z sosem z sera plesniowego. Na tluszczu (np. po smazeniu
poledwiczek) roztapiamy pare deko dobrego serka plesniowego, dodajemy
smietany i chwilke podgrzewamy. Robilam, nie do wieprzowiny wprawdzie,
ale do piersi z kurczaka - pycha!

--
_
.-.(c)

1. Data: 2000-03-03 14:19:32

Temat: Odp: Sos z sera plesniowego.
Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof G. Baranowski <k...@m...knm.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.02.10002291943050.6667-100000@man
jak.knm.org.pl...
> [...]
> (Fourme d'Amber, Bleu d'Auveragne, Saint Agur, Rosenborg itd.)
> da sie zrobic jakis pyszny sos? Jakies sugestie?

Jasne. W rondlu roztapaisz ordrobine masla, dorzucasz pare dkg sera,
roztapiasz na niewielkiej mocy, dolewasz smietany 30% i podgrzewasz az do
uzyskania pozadanej konsystencji. Mozna ew. przez sito, jak ma byc calkiem
gladki.
Mozna takze robic nie na masle ale na tluszu po smazeniu miesa (o ile
tluszcz nie jest zbyt przypalony - no i wtedy to koniecznie przez sito)

Przemyslaw Koziarski

Zaproszenie na koncert "Hip Hop Przedluza Zycie o 10 Lat"
nalesniki ?
popcorn
koper włoski
archiwum