Obieranie fasolki szparagowej

1. Data: 2006-06-27 19:52:22

Temat: Obieranie fasolki szparagowej
Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o rade, jak dobrze obrac rzeczona fasolke z tych "sznurkow" na
bokach. Probowalam tak: chwytam jeden straczek do reki w druga biore noz i
przykladam go do ogonka ( ktorym byl polaczony z krzaczkiem) a nastepnie
lekko nacinam i ciagne. W rece zostaje mi nie wiecej niz 3cm "sznurek". Po
ugotowaniu takich farfocli bylo zatrzesienie. Znaczy sie zle obralam. To w
takim razie jak to zrobic poprawnie?

Iza Wójcik

2. Data: 2006-06-27 19:55:25

Temat: Re: Obieranie fasolki szparagowej
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Izabela Wójcik wrote:

> [...]
> 3cm "sznurek". Po ugotowaniu takich farfocli bylo zatrzesienie.
> Znaczy sie zle obralam. To w takim razie jak to zrobic poprawnie?

Jak je przelejesz wrzątkiem to powinny lepiej odchodzić. BTW te
"sznurki" to łyka AFAIK.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

3. Data: 2006-06-27 20:14:25

Od: "Matylda Borucka" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ugotowaniu takich farfocli bylo zatrzesienie. Znaczy sie zle obralam. To w

Trzeba kupić młodą fasolkę, a nie przerośniętą i łykowatą. Jak rozpoznać
przed zakupem - nie wiem. Może ktoś wie?

Teli.

4. Data: 2006-06-27 21:08:08

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 27 juin 2006 ? 21:52:22, dans <e7s29n$qda$1@inews.gazeta.pl> vous écriviez :

> [...]
> ugotowaniu takich farfocli bylo zatrzesienie. Znaczy sie zle obralam. To w

1. Lamiesz fasolke na pol - odciagasz wlokna pozostajace po
przelamaniu

2. Odrywasz ogonki z kazdej strony (tej "od krzaczka" i po przeciwnej)
i robisz to samo.

No i nie ma zadnych farfocli :)

Ewcia

--
Niesz

5. Data: 2006-06-28 00:12:43

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Już dawno nie jadłem fasoli z łykiem. Chyba udało ci się kupić jakąś
przedpotopową odmianę, białoruską lub czeczeńską, jeszcze nie zmutowaną.
Ciesz się - masz zdrową żywność. Może być co najwyżej napromieniowana.

waldek
===

6. Data: 2006-06-30 22:32:08

Od: "Bartez" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> Jak je przelejesz wrzątkiem to powinny lepiej odchodzić. BTW te
> "sznurki" to łyka AFAIK.

Łyka w młodej? nieeee:)

Maszyna do lodow
S!