Obieranie pieczarek

1. Data: 2012-04-07 06:55:25

Temat: Obieranie pieczarek
Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Czy pieczarki trzeba obierać?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

2. Data: 2012-04-07 07:20:48

Temat: Re: Obieranie pieczarek
Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Apr 2012 08:55:25 +0200, Krzysztof Tabaczynski wrote:
> Cze?ae!
>
> Czy pieczarki trzeba obieraae?

Ja nie obieram młodych. Przez młode rozumiem takie, w których kapelusz
jest jeszcze "zamknięty", tzn. nie widać blaszek. Obiera się stare, ale
starych ja nie używam bo mi śmierdzą:)

3. Data: 2012-04-07 12:12:52

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 07 Apr 2012 08:55:25 +0200 osobnik zwany Krzysztof
Tabaczynski wystukał:

> Cze?ae!
>
> Czy pieczarki trzeba obieraae?

nie. Nigdy nie obieram

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

4. Data: 2012-04-08 20:03:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pieczarki trzeba obierać?
Taak, ale to nie te święta.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

5. Data: 2012-04-08 20:22:13

Od: Kinga Kręciwilk <k...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-08 22:03, Stokrotka pisze:

> Taak, ale to nie te święta.

Ja uważam, że pieczarek młodych nie trzeba obierać. Są jędrne i skórkę
mają miękką, ale jeśli są już nie pierwsze świeżości to można to zrobić,
ponieważ skórka staje się twardsza, i łykowata.
Warto pamiętać by dokładnie oczyścić pieczarki z wszelkiego piasku i
ziemi. Nie będzie nam chrupało pod zębami. :)

--
Zapraszam na blog kulinarny http://www.ProstePrzepisyKulinarne.com

6. Data: 2012-04-09 08:30:53

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taak, ale to nie te święta.

???

N.

7. Data: 2012-04-09 09:10:22

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Taak, ale to nie te święta.

a jakie są święta pieczarkowe? W którymś z programow śniadaniowych tv
ostatnio Gessler polecała jajka nadziewane farszem, m.in. właśnie ze
zmielonymi pieczarkami czy innymi grzybami na wielkanocny stół.

P.S. ja nie obieram, jak są ładne, tylko myje.

8. Data: 2012-04-09 18:02:59

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakie są święta pieczarkowe? W którymś z programow śniadaniowych tv
> ostatnio Gessler polecała jajka nadziewane farszem, m.in. właśnie ze
> zmielonymi pieczarkami czy innymi grzybami na wielkanocny stół.

Nie lubię nadziewanego jaja.
jest zbyt pracowite, a wersji "w skorupce" dodatkowo niezdrowe.
Pieczarki to zastępnik borowika do uszek, jak ktoś nie ma suszu.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

9. Data: 2012-04-09 19:54:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Apr 2012 20:02:59 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Nie lubię nadziewanego jaja.
> jest zbyt pracowite,

Nie zauważyłam :-)

> a wersji "w skorupce" dodatkowo niezdrowe.

???
--

XL wiosenna

10. Data: 2012-04-09 20:31:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???

Na skorupce może być salmonella,
skorupka może zranić jelito,
a obsmażanie samo z siebie jest niezdrowe.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Kawa ziarnista
Prezent
Robot kuchenny