Obnizające sie dziąsła !!

1. Data: 2001-08-14 12:51:25

Temat: Obnizające sie dziąsła !!
Od: "krzysztof andryszczyk" <k...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robic ??
Opuszczają sie dziasla, sa dodatkowo w kiepskim stanie blade i postrzępione,
odslaniają sie szyjki zębow, atakuje prochnica...nikt nie wiem czym to jest
spowodowane !
Uzywam co prawda bardzo miekkiej szczoteczki, usuwam delikatnie osad
nazebny, szczotkuje naciagajac dziaslo na zab, masuje, biore zastrzyki z
biostyminy ale efektow nie ma a caly czas pogarsza sie
Prosze o pomoc i dobre rady na :
j...@w...pl
Dziekuje serdecznie ! 27-latek..

2. Data: 2001-08-15 01:00:08

Temat: Odp: Obnizające sie dziąsła !!
Od: "Raf256" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o pomoc i dobre rady na :
> j...@w...pl

Mnie to teżinteresujeci, odpowiadajcie Pliz też na grupe

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

3. Data: 2001-08-15 13:55:57

Temat: Re: Obnizające sie dziąsła !!
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mnie to teżinteresujeci, odpowiadajcie Pliz też na grupe

A nie możecie iść do dentysty? Może to wstęp do paradontozy? Ja w tym
przypadku stosuję elmex żel, w aptece bez recepty, instrukcja obsługi na
opakowaniu. Ale podejrzewam, że bez obejrzenia paszczęki się nie
obejdzie, i lepiej poświęcić kilkadziesiąt pln , niż potem w wieku
trzydziestu paru lat moczyć zęby w szklance. Ale róbta, jak chceta.
Justyna

4. Data: 2001-08-15 17:24:00

Od: "Marcin Jagoda" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nazebny, szczotkuje naciagajac dziaslo na zab, masuje, biore zastrzyki z
> biostyminy ale efektow nie ma a caly czas pogarsza sie
powinienes sie udac do specjalisty - periodontologa-jest to lek. stom.
zajmujacy sie schorzeniami m.in.takimi jak opisujesz-mysle ze on ci cos
poradzi. jesli wolno spytac kto ci przepisal biostymine i ile juz
bierzesz?jak czesto? i u jakiego lekarza byles?
pozdrawiam
olga

5. Data: 2001-08-15 17:38:18

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nazebny, szczotkuje naciagajac dziaslo na zab,  masuje, biore zastrzyki z
> biostyminy ale efektow nie ma a caly czas pogarsza sie

z tego co piszesz to brakuje jeszcze dobrego scalingu i zabiegu o tajemniczej
nazwie polishing - scaling to usuniecuie kamienia nazebnego - zarowno nad jak i
poddziaslowego (czasami kamienia nazebnego nie widac golym okiem, sprytnie
chowa sie poddziaslowo i stamtad - z ukrycia - podstepnie atakuje tkanki
przyzebne 0 czyli na zewnatzr wszystko jest w jak najlepszym porzadku, a w
srodku - makabra!! - wiec radze ci udac sie do periodontologa - specjalisty od
chorob przyzebia - a on zajmie sie twoimi dziaslami naprawde dobrze i po
kolei...
biostymina moze byc, i owszem, ale juz na samym, szarym koncu..... - jako
srodek wspomagajacy, a nie glowne leczenie.....

adam

ps: skad jestes, moze cos jeszcze pomoge...

6. Data: 2001-08-16 19:15:02

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> scaling to usuniecuie kamienia nazebnego - zarowno nad jak i
> poddziaslowego

To jest metoda mechaniczna czy ultradźwiękowa ?
Jakimi metodami wykonuje sie polishing ?
Czy jest to bolesne ? (odsłoniete szyjki żebów)

Sark

7. Data: 2001-08-26 11:03:35

Od: "M@ga" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim przypadku zdecydowaie pomogła zmiana szczoteczki na SONICARE i
profesjonalnie przeprowadzona analiza niedoborów witaminowych z
następnych(WAM) i ch uzupełnieniem.

--
Pozdrawiam!

M@ga