Obrazy z piekła

1. Data: 2015-10-15 18:53:58

Temat: Obrazy z piekła
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

piekloistnieje.zohosites.com
https://www.youtube.com/watch?v=r6sthkpGxEQ
https://www.youtube.com/watch?v=Aze70jiD3Hc

Czy to oznacza że Bóg jest gorszy niż Hitler i Stalin?

2. Data: 2015-10-16 00:56:55

Temat: Re: Obrazy z piekła
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Oct 2015 18:53:58 +0200, zdumiony napisał(a):

> piekloistnieje.zohosites.com
> https://www.youtube.com/watch?v=r6sthkpGxEQ
> https://www.youtube.com/watch?v=Aze70jiD3Hc
>
> Czy to oznacza że Bóg jest gorszy niż Hitler i Stalin?

Nie - tylko koreańskie kłamczuszki 3-]]]

3. Data: 2015-10-16 01:17:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -

--

Dokładnie Polska jest podobna do Korei Północnej, też zmanipulowana swołocz drze się
że zachód to cywilizacja zła, ciekawe te totalitaryzmy, co nie nasze to cywilizacja

4. Data: 2015-10-16 09:39:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2015 o 00:56, Ikselka pisze:
> Nie - tylko koreańskie kłamczuszki 3-]]]

Dobrze by było, w każdym razie ta "prorokini" która mówi że Jan Paweł II
jest w piekle, z całą pewnością jest kłamczuszką.
https://www.youtube.com/watch?v=4udUY_drOns
w komentarzach zebrali się ludzie nienawidzący byłego Papieża
Ikselka - to jak wyobrażasz sobie piekło? Ja jako jezioro ognia, ale mam
nadzieję że trafiają tam tylko psychopaci a nie normalni ludzie.

5. Data: 2015-10-16 19:07:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Oct 2015 09:39:03 +0200, zdumiony napisał(a):

> [...]
> Ikselka - to jak wyobrażasz sobie piekło? Ja jako jezioro ognia, ale mam
> nadzieję że trafiają tam tylko psychopaci a nie normalni ludzie.

Piekło nie jest ogniem ani ciemnością - jest w ludziach, tych od złych
komentarzy na temat JPII, w Watykanie, bo tam najwięcej zła siedzi
(pisałam, dlaczego).

6. Data: 2015-10-17 17:58:50

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-16 o 09:39, zdumiony pisze:

> [...]
> się ludzie nienawidzący byłego Papieża Ikselka - to jak wyobrażasz
> sobie piekło? Ja jako jezioro ognia, ale mam nadzieję że trafiają tam

naprawdę zastanawiasz się, jak wygląda piekło? :) I dlaczego wybór padł
na jezioro ognia? A jeśli po życiu nie będziesz miał ciała?
:)

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

7. Data: 2015-10-17 18:12:55

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2015 o 17:58, ikka pisze:
> naprawdę zastanawiasz się, jak wygląda piekło? :) I dlaczego wybór padł
> na jezioro ognia? A jeśli po życiu nie będziesz miał ciała?
> :)

Oparzenie odczuwa dusza, ciało się zwęgla, zmienia kolor, ale czuje ból
dusza.

8. Data: 2015-10-17 18:26:12

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-17 o 18:12, zdumiony pisze:

> Oparzenie odczuwa dusza, ciało się zwęgla, zmienia kolor, ale czuje
> ból dusza.

Czyli co? Układ nerwowy działa czy się spalił? Jakoś się łączy z tą
duszą niebiańskim neuronem?

9. Data: 2015-10-17 18:48:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Oct 2015 18:26:12 +0200, ikka napisał(a):

> Czyli co? Układ nerwowy działa czy się spalił? Jakoś się łączy z tą
> duszą niebiańskim neuronem?

OMG, szczyt tępoty ludzkiej...

Nie odbieraj dziecku osobowości
Komu zależy na deprawacji ?