Obrona

1. Data: 2003-11-30 21:14:49

Temat: Obrona
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was spotkał w necie informacje na temat jak uczeń od
którego "kolega" wymasza pieniądze ma się zachować? Chodzi mi o krótkie
przeszkolenie młodzieży.Podajcie jakiś link, bardzo proszę.
Majka

2. Data: 2003-11-30 23:36:35

Temat: Re: Obrona
Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z was spotkał w necie informacje na temat jak uczeń od
> którego "kolega" wymasza pieniądze ma się zachować? Chodzi mi o krótkie
> przeszkolenie młodzieży.Podajcie jakiś link, bardzo proszę.
<..>
Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać:
http://www.chen.org.pl/help/zach.php

Roman

3. Data: 2003-12-02 18:43:05

Od: "Łukasz Lech" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

google "how to kill a man" hands ;-)

Hymn
ekologia w szkole podstawowej
Plan rozwoju zawodowego na nauczyciela dyplomowanego - nauczyciel przedszkola (grupa integracyjna)
Stara matura z informatyki...
talony