Obrzęk krtani i przełyku naczyniowo-ruchowy

1. Data: 2004-01-09 17:16:30

Temat: Obrzęk krtani i przełyku naczyniowo-ruchowy
Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cierpię na coś takiego od miesiąca. Nikt nie umie mi pomóc.Lekarze w Radomiu
nie znają się na tym.
Objawy: ścisk w gardle, opuchnięcia, duszności, wzdęcia brzucha, zgrubienie
na szyi.. jestem zrospaczona.
Prawdopodobnie dostałam tego po leku od nadcisnienia o nazwie Enarenal i
Prestarium.
Może ktoś wie, co robić.
Mam przy tym (miałam i mam) duże cinienie, nietolerancję lekową i jestem po
operacji tarczycy. po każdym niemal leku niemogę oddychać i mam duszności i
in.

Bardzo proszę o odpowiedzi również na
n...@p...onet.pl