Obudowa balkonu

1. Data: 2005-06-30 12:05:44

Temat: Obudowa balkonu
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!!!

Potrzebuję Waszej rady w sprawie obudowy balkonu.
Chcę go zabezpieczyć przed wypanięciem przez małe dziecko.
Balkon jest z rurek metalowych (mieszkanie w bloku).
Czy go najlepiej obudować?
Czekam i liczę na Wasze rady i opinie na ten temat!!!

Serdecznie pozdrawiam
Anee

2. Data: 2005-07-01 11:10:01

Temat: Re: Obudowa balkonu
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> Chcę go zabezpieczyć przed wypanięciem przez małe dziecko.
> Balkon jest z rurek metalowych (mieszkanie w bloku).

Chodzi o zabezpieczenie nad balustradą, czy pomiędzy szczeblami?
Jesli pomiędzy, proponowałbym siatke plastikową albo metalową powlekaną.
Tymczasówka, ale na kilka lat starczy - i nie wymaga zachodu.
Jeśli nad - po prostu usuń z balkonu wszystko, po czym dziecko może się
wspiąć.
Nastepny krok, to zabudowa balkonu na trwałe - ale to większy koszt,
potrzebna zgoda administracji i twoja wola.
Nie każdy lubi mieć zabudowany balkon.

sadyl

[SPAM] Chcesz zarabiac korzystajac z Google?
Ptaszki na rynnie - "kupki"
(49zł) Twoja kampania na Google.pl!!!!!!!!!
Zmywarka - zepsula sie :-((((
Wylot rury z okapu przez sciane zewnętrzną.