Obywatela doprowadzić!

31. Data: 2014-11-14 19:02:56

Temat: Re: Obywatela doprowadzić!
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:m44atf$bev$1@news.icm.edu.pl...

> Jakiś link poproszę, ewentualnie przykład.

Dur brzuszny, szkarlatyna- brak szczepionek. Na niektóre choroby były
szczepionki (polio, odra, błonica, krztusiec)- jednak ich jednoczesne
zniknięcie nie da się wytłumaczyć szczepionkami- lecz np wzrostem higieny. A
wszystkie te choroby praktycznie zniknęły w latach 90.

--

Chiron

---
Avast.

32. Data: 2014-11-14 19:06:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

zniknięcie nie da się wytłumaczyć szczepionkami- lecz np wzrostem higieny. A
wszystkie te choroby praktycznie zniknęły w latach 90.

Chujku nie znikneły dlatego się szczepi i dlatego wracają epidemie tam gdzie nie ma
szczepień, koleś ty już śmierdziuchu jesteś poniżej podstawówki, tak drenuje religia.

33. Data: 2014-11-14 19:10:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Chujku
aleś ty czuły:-). :-))))

--

Chiron

---
Avast.

34. Data: 2014-11-14 19:13:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2014 18:44:07 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Znaczy się- nie przyjęła ci się szczepionka. Możesz powtórzyć.

:-D
:-D
:-D

35. Data: 2014-11-14 19:14:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

http://biznes.nf.pl/epidemia-brak-szczepien-ubezpiec
zyciel-nie-pomoze,,48930,174

Bez szczepień nigdzie nie wyjedziesz bo jak masz śmergla to ubezbeczyciel nie bierze
odpowiedzialności, jak się zarazisz i będziesz zarazał w imie smrodzi nachmurce, bo
jakoś wybuchają epidemie w europie, jak Holandia, gdzie z braku szczepień wracają
choroby.

36. Data: 2014-11-14 19:14:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
> zniknięcie nie da się wytłumaczyć szczepionkami- lecz np wzrostem higieny.
> A wszystkie te choroby praktycznie zniknęły w latach 90.

Żeby być ścisłym: szkarlatyny i duru brzusznego nie szczepiono nigdy masowo-
a pisząc, że choroby te zniknęły w latach 90- mam na myśli Europę i Amerykę
Północną.
To na wypadek, jakbyś własnie szykowała link do epidemii duru brzusznego w
Rwandzie (bardzo szybko opanowanej, spowodowanej wojną 1994r.)

--

Chiron

---
Avast.

37. Data: 2014-11-14 19:22:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Oczywiście

http://dzieci.pl/kat,1024251,title,Rodzice-unikaja-s
zczepien-grozi-nam-epidemia,wid,12065727,wiadomosc.h
tml?smgputicaid=613cdc

38. Data: 2014-11-14 19:28:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Oczywiście

Zdarza się, że z jakiegoś irracjonalnego powodu zaczyna przeważać pogląd, że
szczepionki są niebezpieczne albo któraś z chorób nie jest dość groźna, by szczepić
dziecko. Tak było w Wielkiej Brytanii, gdzie procent zaszczepionych na odrę czy
krztusiec dzieci spadał do 80 proc. Natychmiast zaczynały wybuchać epidemie -
potwierdza Jacek Mrukowicz, pediatra. Aby uniknąć lokalnej epidemii, należy
zaszczepić przynajmniej 95% dzieci.
- Musimy uważać, by niechęć do szczepień nie zamieniła się w groźną dla życia dzieci
modę - podkreśla prof. Ewa Helwich.

39. Data: 2014-11-14 19:33:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2014 18:40:26 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-11-14 18:18, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Czekam, wreszcie można byłoby urozmaicać za okazaniem zaświadczenia z
> przychodni.

Może homosie właśnie na to czekają, więc kto wie. Mało, że ujdą za
"ofiary",
to jeszcze odszkodowania wydębią (kto jak kto, ale oni dadzą radę, mając
takie lobby...), a co
333333-)

40. Data: 2014-11-14 19:56:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiruś
No zobacz jak Polio ci znikneło no niesamowite;

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105407,15911247,Poli
o_znow_zagraza_swiatu___alarm_WHO.html

A Terlikowskiego i Ziemkiewicza złapali, czy ci patrioci kryli się na tyłach?
Jarek znów bierze dopalacze :-)
Wątek patriotyczny.
Lemingom.
Pedalskie godło bardziej niż święte.