Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

101. Data: 2019-03-22 09:43:22

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neomarksizmem
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 marca 2019 01:58:24 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
osobliwości

cja-google-dalej-nie-odroznia-afroamerykanow-od-gory
li/

niewolnictwo/

Trochę tak jak w tym kawale z rabinem i kozą.

> Tera, mamy nową koze! Horkheimera.
> http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-06-00-AN
TYKULTURA-PODSTAWY-STYGMATYZACJA.html

> // miejmy nadzieje że i z nią tez będzie podobnie.

Karoń cały czas o Adorno i Horkheimerze, a zapomina o najważniejszym autorze
szkoły frankfurckiej. Może tylko raz na całej jego stronie i w bardzo
ograniczonym kontekście pada nazwisko Walter Benjamin, a przecież to właśnie
ten ostatni marksista miał wpływ największy na Marcusego i Fromma.

102. Data: 2019-03-22 16:40:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 marca 2019 09:43:24 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> ograniczonym kontekście pada nazwisko Walter Benjamin, a przecież to właśnie
> ten ostatni marksista miał wpływ największy na Marcusego i Fromma.

PS. A w ogóle to renesans był wyłącznie na siłę wiatru, wody i zwierząt
czworonożnych i dwunożnych. Natomiast oświecenie, jak sama nazwa wskazuje,
już na naftę i PRÓND (no jeszcze wcześniej na parę). Tak więc niewolników
feudalnych opłacało się w krajach przemysłowych pozwalniać, żeby zrobić z nich
wykwalifikowaną obsługę do maszyn. Socyalizm i faszyzm to były w istocie
na początku XX w. prądy głęboko reakcyjne, które wycierały sobie gębę postępem.
Dopiero pojawienie się AI zwiastuje początek możliwości stworzenia takich
niewolników, którzy nie będą z biologicznego punktu widzenia ludźmi ani
zwierzętami, bo nie będą w ogóle istotami biologicznymi. Chyba że ludzie
sami będą chcieli przeobrazić się w cyborgów poprzez powolny transfer
świadomości z ciała białkowego do dodatków mechanicznych, zacznie mieć
potomstwo z robotami i wtedy historia zatoczy pełne koło i w kolejnej odsłonie
powróci problem dewów (bogów politeistycznych) którymi staną się w świecie
cybernetycznym nasi potomkowie plus starożytnego w formie niewolnictwa.

103. Data: 2019-03-22 17:20:32

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Nie da się namówić osoby heteroseksualnej do homoseksualizmu.
> Homoseksualistów boją się ci, którzy nie są pewni swojej orientacji.
> Boją się do niej przyznać i żeby się uwiarygodnić przed swoim
> środowiskiem jacy to oni heteroseksualni atakują homoseksualistów.

Całkowicie się z Tobą zgadzam.

> Dlaczego boisz się homoseksualistów?

Ja ich szanuję tak jak wszystkich innych ludzi co nie oznacza, że jako
ludzie skrzywdzeni przez swoich nieświadomych opiekunów również będą
krzywdzić wychowywane przez siebie dzieci. Dlatego nie zgadzam się na
wychowywanie przez nich dzieci. No chyba, że przejdą psychoterapię
uświadamiającą DLACZEGO stali się homoseksualni i zaczną podążać ku
przemianie osobowości. Wtedy Dziecko może być katalizatorem ich
przemian. Bo homoseksualizm to choroba psychiczna, której początek dają
nieświadomi rodzice Dziecka ograniczając Dziecku poznanie relacji między
Kobietą i Mężczyzną do opowiadactwa a nie dopuszczając do DOŚWIADCZENIA,
którego się po prostu wstydzą ze względu na to co mają "za uszami"
względem siebie.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana

104. Data: 2019-03-22 17:51:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-22 o 17:20, LeoTar Gnostyk pisze:

> Bo homoseksualizm to choroba psychiczna,

Nie. Nie jest.

> [...]
> Kobietą i Mężczyzną do opowiadactwa a nie dopuszczając do DOŚWIADCZENIA,
> którego się po prostu wstydzą ze względu na to co mają "za uszami"

Ledwo cię wypuścili, a ty dalej swoje pedofilskie urojenia piszesz
publicznie. Myślisz, że nikt się nie domyślił jakie "doświadczenia" ci
się roją? Stęskniłeś się za izolatką?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

105. Data: 2019-03-22 18:03:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 marca 2019 17:51:53 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Ledwo cię wypuścili, a ty dalej swoje pedofilskie urojenia piszesz
> publicznie. Myślisz, że nikt się nie domyślił jakie "doświadczenia" ci

Widzę, że Leosiowi trzeba poddać również pod uwagę sekcję polskiego przekładu
Psychopathia Sexualis Dr. Kraffta-Ebinga z roku 1908 pt. Sprośność z osobami
nie mającymi lat 14-tu - Znieważenie, s. 228-230.
Okoliczność łagodząca, że znieważa tylko słownie.

106. Data: 2019-03-23 15:51:52

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-22 o 02:57, Ilona pisze:

> Kto wie?
> Tera, wszędzie takie tempo.

No cóż, wiara podobno potrafi góry przenosić..

107. Data: 2019-03-24 03:29:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-22 09:37, Jakub A. Krzewicki wrote:

osobliwości

cja-google-dalej-nie-odroznia-afroamerykanow-od-gory
li/

enie/

> Wnioski były tylko częściowo prawdziwe, bo pominięto pojawiające się zjawisko
> chowu wsobnego i jego wpływ.

Japonia to także mała wyspa i pula genów ograniczona.

108. Data: 2019-03-24 03:31:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-22 09:43, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> ograniczonym kontekście pada nazwisko Walter Benjamin, a przecież to właśnie
> ten ostatni marksista miał wpływ największy na Marcusego i Fromma.

Ten?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Walter_Benjamin
Raczej on był jedną z piewrszych ofiar szkoły frankfurckiej.

109. Data: 2019-03-24 03:40:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-22 17:51, Kviat wrote:

> Nie. Nie jest.

> Ledwo cię wypuścili, a ty dalej swoje pedofilskie urojenia piszesz
> publicznie. Myślisz, że nikt się nie domyślił jakie "doświadczenia" ci
> się roją? Stęskniłeś się za izolatką?

Widac z tego wyraźnie, że tobie spieszy sie bardzo do praktycznego faszyzmu.

110. Data: 2019-03-28 06:32:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 marca 2019 11:04:24 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
rotestowac/

> Obywatele mają się prawo bronić przed faszyzmem stosując faszystowskie
> metody.. ładnie masz Pietia pokiełbaszone pod sufitem.
>
> "Bronić się'? Jakie zagrożenie czują wszyscy ci co uważają za stosowne
> aby złamać postanowienia Konstytucji byle tylko ich było na wierzchu?

Trybunie kochany, dobrze zapamiętaj to sobie:
Konstytucja nie jest żadnym wyznacznikiem, dopóty wolny Naród
nie zawłaszczony światopoglądowo jej nie zatwierdzi.

Prawo jest tylko o tyle dobre, jeśli jest sprawiedliwe
i uczciwe, czyli służy całemu społeczeństwu,
a już tobie niekoniecznie, jeśli masz nad nim nadwyżkę.

jacek

HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".