| « poprzedni wątek | następny wątek » |
171. Data: 2007-04-08 19:01:01
Temat: Re: Ocena z zachowaniaDnia Sat, 07 Apr 2007 19:03:40 +0200, Anna G. napisał(a):
> No chyba, że ta ocena jeszcze nie została obniżona
> tylko faktycznie dziecko źle zrozumiało.
Do czerwca jeszcze sporo czasu więc raczej nie było czego obniżać.
--
Elżbieta
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
172. Data: 2007-04-11 07:28:32
Temat: Re: Ocena z zachowania
Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał
złośliwa :
| >| Co preferujesz?
| > móc powiedzieć do kogoś "jesteś beznadziejną glupią dziewczyną" i nie
mieć z
| > tego powodu obniżonego sprawowania :)
|
| W życiu dorosłym nazywa się to zniewagą i jest przestępstwem z art. 216
kk.
|
heheheheh tylko to jest tak że ja zawszę mogę udowodnić że ten ktoś jest
beznadziejnie głupi - ciekawe jak ten ktoś natomiast będzie udowadniał że
taki nie jest :)
Każdy kij ma dwa końce i od razu mieszanie w to paragrafów jest tak samo
absurdalne jak lecenie do nauczycielki na skargę bo dzieci na podwórku się
pożarły o piłkę :/
--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718
http://www.weronika.ckj.edu.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
173. Data: 2007-04-11 07:44:28
Temat: Re: Ocena z zachowaniaDnia Wed, 11 Apr 2007 09:28:32 +0200, złośliwa w wiadomości
<news:evi2pv$4mf$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):
> heheheheh tylko to jest tak że ja zawszę mogę udowodnić że ten ktoś jest
> beznadziejnie głupi
Błagam, powiedz, że żartujesz!
--
Sz.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
174. Data: 2007-04-11 10:20:01
Temat: Re: Ocena z zachowania
Użytkownik "Szerr" <s...@g...peel> napisał
złośliwa
| > heheheheh tylko to jest tak że ja zawszę mogę udowodnić że ten ktoś jest
| > beznadziejnie głupi
|
| Błagam, powiedz, że żartujesz!
|
a czemu mam żartować ?
--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718
http://www.weronika.ckj.edu.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
175. Data: 2007-04-14 12:23:04
Temat: Re: Ocena z zachowaniaHarun al Rashid napisał(a):
> I niecierpliwie czekam na informację od @nn o przebiegu tej rozmowy, mam
> nadzieję, że nie pożałuje klawiatury.
>
Echh nie bardzo jest o czym pisać...
Rozmowa była, pani bardzo miła, że uczeń zdolny, miły, uczynny itd.,
itp. - jak zwykle, ale ona mając na piśmie (wydruk z archiwum gg)
słownictwo jakiego uczeń użył podczas rozmowy postąpiłaby wbrew swojemu
sumieniu dając mu na koniec wzorowe zachowanie.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
176. Data: 2007-04-14 14:18:31
Temat: Re: Ocena z zachowania@nn napisał(a):
> Harun al Rashid napisał(a):
>> I niecierpliwie czekam na informację od @nn o przebiegu tej rozmowy,
>> mam nadzieję, że nie pożałuje klawiatury.
>>
> Echh nie bardzo jest o czym pisać...
> Rozmowa była, pani bardzo miła, że uczeń zdolny, miły, uczynny itd.,
> itp. - jak zwykle, ale ona mając na piśmie (wydruk z archiwum gg)
> słownictwo jakiego uczeń użył podczas rozmowy postąpiłaby wbrew swojemu
> sumieniu dając mu na koniec wzorowe zachowanie.
Rozsyłanie spamu (tu łańcuszki)jest karalne. Można z tym iść na policję,
uprzedzając wcześniej nauczycielkę. Nie ma znaczenia, czy właściciel
komputera o tym wiedział. Można też spytać nauczycielkę, czemu popiera
przestępstwa. Może reakcja nieco przesadzona, ale głupota tej
nauczycielki powala.
Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
177. Data: 2007-04-14 14:38:28
Temat: Re: Ocena z zachowaniaUżytkownik "@nn"
> Rozmowa była, pani bardzo miła, że uczeń zdolny, miły, uczynny itd.,
> itp. - jak zwykle, ale ona mając na piśmie (wydruk z archiwum gg)
> słownictwo jakiego uczeń użył podczas rozmowy postąpiłaby wbrew swojemu
> sumieniu dając mu na koniec wzorowe zachowanie.
>
Jestem rozczarowana.
To niepedagogiczne biorąc pod uwagę zarówno powód użycia wulgarnego
słownictwa, jak i postępowanie ucznia potem: brak wykrętów i natychmiastowe
przeprosiny. Ocenianie ma na celu min. motywowanie ucznia; podobna decyzja
stoi w wyraźnej sprzeczności z tą zasadą.
Nosz q! gdzie możliwość naprawy popełnionego błędu!?
Jest jeden przepis, wyjątkowo durny tak generalnie, ale w tym wypadku
znakomicie nadający się do skorygowania nauczycielskiej decyzji.
3. Ocenianie wewnątrzszkolne obejmuje: (...)
6) ustalanie warunków i trybu uzyskania wyższych niż przewidywane rocznych
(semestralnych) ocen klasyfikacyjnych z obowiązkowych i dodatkowych zajęć
edukacyjnych oraz rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania;
(z rozporządzenia w sprawie warunków i sposobów ocenianiania, klasyfikowania
i promowania ... 7 wrzesień 2004)
Na miesiąc przed końcem roku nauczyciel przedstawia rodzicom przewidywaną
roczną ocenę zachowania, na życzenie jest zobowiązany do podania w jakim
trybie i jakim sposobem uczeń może podwyższyć przewidywaną ocenę. Jeżeli
powyższych nie poda, to ocena końcoworoczna jest zaskarżarna ze względu na
naruszenie procedury wystawiania. Zapytaj po prostu jak można tę ocenę
podwyższyć - oczywiście nie teraz, tylko na wywiadówce informującej o
przewidywanych ocenach.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
178. Data: 2007-04-14 17:19:58
Temat: Re: Ocena z zachowaniaDnia Sat, 14 Apr 2007 16:38:28 +0200, Harun al Rashid w wiadomości
<news:4620e786$1@news.home.net.pl> napisał(a):
> Na miesiąc przed końcem roku nauczyciel przedstawia rodzicom przewidywaną
> roczną ocenę zachowania, na życzenie jest zobowiązany do podania w jakim
> trybie i jakim sposobem uczeń może podwyższyć przewidywaną ocenę. Jeżeli
> powyższych nie poda, to ocena końcoworoczna jest zaskarżalna ze względu na
> naruszenie procedury wystawiania.
Ewa, nie! :-)
Jeżeli nie poda, to może ponieść odpowiedzialność służbową, może mieć to
wpływ na ocenę jej pracy, ale dlaczego niby miałoby to być naruszenie trybu
ustalania samej oceny rocznej?
--
Sz.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
179. Data: 2007-04-14 17:30:17
Temat: Re: Ocena z zachowania
Użytkownik "Szerr"
>
> Jeżeli nie poda, to może ponieść odpowiedzialność służbową, może mieć to
> wpływ na ocenę jej pracy, ale dlaczego niby miałoby to być naruszenie
> trybu
> ustalania samej oceny rocznej?
>
Logika, Sherlocku.
Informujesz o przewidywanej ocenie. To jest część trybu wystawiania, jeżeli
tego nie zrobisz, kicha. Już były skuteczne odwołania spowodowane brakiem
przekazania informacji o ocenie. PO CO przekazujesz tę informację? Żeby
uczeń miał szansę skorzystać z możliwości jej poprawienia. Szansy nie
będzie, jeżeli nie podasz na życzenie JAK można ją poprawić - identycznie,
jakbyś jej wcale nie podał.
Że w odniesieniu do oceny zachowania to bzdura, kretynizm i sprzeczność z
samą zasadą oceny zachowania nie musisz mi tłumaczyć. :-/
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
180. Data: 2007-04-14 18:23:56
Temat: Re: Ocena z zachowaniaDnia Sat, 14 Apr 2007 19:30:17 +0200, Harun al Rashid w wiadomości
<news:46210fc8$1@news.home.net.pl> napisał(a):
> Logika, Sherlocku.
> Informujesz o przewidywanej ocenie. To jest część trybu wystawiania
Dysponuję wyrokiem NSA, który nie podziela tej logiki.
Informowanie o przewidywanej ocenie a jej ustalanie to dwie różne sprawy.
> jeżeli tego nie zrobisz, kicha.
Tylko ewentualna odpowiedzialność służbowa. Przepis o informowaniu jest
tylko przepisem instrukcyjnym i nie rodzi dla ucznia żadnych skutków
materialnoprawnych, bo nie przewiduje konsekwencji prawnych w postaci
nieważności samej oceny.
> Już były skuteczne odwołania spowodowane brakiem przekazania informacji o ocenie.
Rozstrzygnięcia kuratorów mnie nie przekonują ;-)
> PO CO przekazujesz tę informację? Żeby uczeń miał szansę skorzystać z możliwości
> jej poprawienia.
No oczywiście. Dlatego trzeba podawać.
--
Sz.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |