Ocet jabłkowy - dobry czy nie ?

1. Data: 2004-02-28 21:47:36

Temat: Ocet jabłkowy - dobry czy nie ?
Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uslyszlaam ostatnio ze ocet jablkowy pomaga na cellulit i tradzik itd czy
ktos z was stosowal moze jakies efekty ? albo wrecz przeciwnie ? jesli
stosowaliscie to jak ? Ania

2. Data: 2004-02-29 06:59:01

Temat: Re: Ocet jabłkowy - dobry czy nie ?
Od: "flesz3d" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niunia" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stosowaliscie to jak ? Ania
>
> ja tam słyszałem że ocet jest dobry na wszy, łupież, do odkamieniania
czajników i mycia lodówki tak więc nie wiem czy takie coś moze być dobre na
cyt:"cellulit i tradzik" a tak wogule to jak chcesz pić czy się nim
smarować?

3. Data: 2004-02-29 11:33:30

Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pic

4. Data: 2004-02-29 13:04:49

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pic
>
> Tez raz o tym slyszalam i ... sprobowalam ale mimo wielkich checi nie
potrafilam sie zmuszac do tego zeby to pic...
nie wiem jak bardzo jestes odporna na smaki ale jesli nie bardzo to znajdz
lepiej inna metode...
cos obrzydliwego!!!!!!!!!

Marta

5. Data: 2004-02-29 17:25:14

Od: "Niunia" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w jaki sposob to pilas i kieedy ?

6. Data: 2004-02-29 18:12:31

Od: b...@n...serwery.pl (Basiek) szukaj wiadomości tego autora

Moze ten ocet sobie odpusc? :)
Nie wiem co na celulitis ale na tradzik polecam picie rano na czczo
(codziennie!!!) bratkow. 2-3 miesiace i powinno byc z glowy.
Przepis wyczytany z CHmielewskiej, sprobowalam i dziala!
Bratki do kupienia w aptece.
Pozdrawiam
Basiou
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

7. Data: 2004-02-29 23:00:22

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w jaki sposob to pilas i kieedy ?

najpierw sam a potem woda rozcienczony
ale naprawde odpusc to sobie naprawde!!!!!!!
nie warto
lepiej postaraj sie jesc produkty bez konserwantow i wstretnej chemi bo tak
naprawde to jest najwieksza przyczyna cellulitu
(popatrz na chude i mlodziutenkie dziewczyny - one tez to maja!!!)

Marta

8. Data: 2004-03-01 08:20:30

Od: "ona29" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpuść sobie takie wynalazki.Na trądzik dobry jest bratek-piłam go 2x
dziennie.Z efektów jestem zadowolona.Jak wcześniej koleżanka wspomniała na
cellulit jak najmniej przetwożonych produktów i zero słodyczy!!

Wegetarianizm a MM ?
obiadek :) MM
Dieta bezwapniowa?
Badania nad DO wykonane przez J.Bujko na SGGW
[MM] Po kolacji