Z Atkinsa na MM

1. Data: 2004-02-29 07:23:49

Temat: Z Atkinsa na MM
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na Atkinsie od pol roku, schudlam 7 kg i juz od mniej wiecej 2
miesiecy przestalam "chuść" A tu jeszcze miniumum 15 kg zostalo :-(
Rozmyslam wiec intensywnie o przejsciu na MM, tym bardziej, ze moj maz
ma podwyzszony cholesterol. Co Wy na to?
Edytka [edymon]

2. Data: 2004-02-29 13:52:55

Temat: Re: Z Atkinsa na MM
Od: "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozmyslam wiec intensywnie o przejsciu na MM, tym bardziej, ze moj maz
> ma podwyzszony cholesterol. Co Wy na to?

Spoko
trzeba bylo tak od razu :-)

musta

3. Data: 2004-02-29 18:17:05

Od: b...@n...serwery.pl (Basiek) szukaj wiadomości tego autora

Popieram!! :)
Basiou
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2004-03-02 20:33:58

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rozmyslam wiec intensywnie o przejsciu na MM, tym bardziej, ze moj maz
> ma podwyzszony cholesterol. Co Wy na to?

Naturalna kolej rzeczy. Cale zycie na Atkinsie to chyba
nieporozumienie...

Pozdrawiam
Hoody
(Atkinsowy interwalowo)

Ocet jabłkowy - dobry czy nie ?
Wegetarianizm a MM ?
obiadek :) MM
Dieta bezwapniowa?
Badania nad DO wykonane przez J.Bujko na SGGW