Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami

21. Data: 2006-08-08 19:37:37

Temat: Re: Ochrona mieszkan w bloku przed zlodziejami
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest trochę informacji wstępnych
http://www.muratordom.pl/6945_8886.htm

http://poradniki.dom.pl/?p2=1181&p3=1496

http://poradniki.dom.pl/?p2=1181&p3=1483

a tu najwięcej
tak myśłę czy nie pilotowac takiego programu pułapek na złodziei, chyba
nawet by można znaleźć chętnych i pieniądze
SJS

22. Data: 2006-08-08 19:38:30

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.muratorplus.pl/17095_14040.htm

23. Data: 2006-08-08 23:44:34

Od: "Arbiter" <@arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Do tego zasilanie, kable, pomieszczenie na rejestrator odpowiednio
> zabezpieczone, oprogramowanie.
> Na 2 kamery zmieścicie się w 5 tys.

inne podejście do sprawy - nieprofesjonalne: kamera za około 300PLN
(powinna być ok - te w cenie 70pln kolorowe sa nic nie warte).
karta na 4 kamery z mozliwoscia rejestracji - 100PLN (Allegro). Komputer
100PLN

24. Data: 2006-08-09 16:18:58

Od: mm <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy jest alarm do drzwi i okien i czujnikiem ruchu połączony z policją lub
inną firmą ochrony. Niektórzy mają alarm połączony z portierem ale on jest mniej
skuteczny jeśli portier też zostanie napadnięty.

Inny rodzaj alarmu jest równie skuteczny a znacznie tańszy. Jest to alarm który po
włamaniu nadaje sygnał przez swój telefon mobilny na twój drugi telefon mobilny
(tam gdzie jesteś) z odtworzeniem nagrania że nastąpiło włączenie alarmu albo
włamanie. Właścieciel mieszkania nie musi w takiej sytuacji płacić abonamentu za
podłączanie alarmu z policją, tylko sam, po odebraniu takiego zawiadomienia,
decyduje czy dzwoni na policję żeby zgłosić włamanie. Systemy takie z powodzeniem
stosowane są od wielu lat w krajach zachodnich.

25. Data: 2006-08-09 17:36:10

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Aug 2006 20:59:27 +0200, Agatek napisał(a):

> w windzie jest mniej miejsca ;) i przy domofonie tyż ;)

Kamera w windzie? Jedno psiknięcie sprayem (farbą)
i po kamerze. No i oczywiście na wymontowanie
kamery też będą chętni.. :(
Kamera powinna być poza zasięgiem huliganów.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

26. Data: 2006-08-09 20:28:57

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kamera w windzie? Jedno psiknięcie sprayem (farbą)
> i po kamerze. No i oczywiście na wymontowanie
> kamery też będą chętni.. :(
> Kamera powinna być poza zasięgiem huliganów.

czyli ukryta a z własnym zasilaniem i przekazem radiowym to wychoddzi
poniżej 200 zł
SJS

27. Data: 2006-08-09 20:46:00

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli ukryta a z własnym zasilaniem i przekazem radiowym to wychoddzi
> poniżej 200 zł
> SJS

Jeszcze dwa dni dyskusji i za 50 zł zmontujesz monitoring

Tomek

28. Data: 2006-08-10 08:05:43

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze dwa dni dyskusji i za 50 zł zmontujesz monitoring
lubie dowcipnych
wiesz co znaczy słowo monitoring?
i gdzie ja piszę o monitoringu?
kamery kosztują już od 60 /przewodowe/ kilku złotych
http://www.allegro.pl/item119986305_markowa_kamera_b
ezprzewodowa_uznany_producent_.html
w windzie jest dostateczne oświetlenie aby zamontowac kamerę o czułosci 1
luxa i bez problemu można ukryć tyle że tam nie można wykorzystac zasilania
sieciowego i potrzebna jest bateria, niestety wystarcza /9V/ na około 8
godzin ale warto poświęcić nawet kilkanascie baterii aby wyłapac psujaczy
zasięg radiowy może nie sięgać w wysokich budynkach

natomiast można za 2000 zł miec przekaz z kamery na własną komórkę - bardzo
przydatne gdy włącza się alarm
w ich sytuacji dałbym atrapy na takiej wysokości aby nie mogli łatwo
zniszczyć /ładnie udają, nawet poruszają się jak ktos idzie/ w cenie 12-16
zł od sztuki i tam gdzie się da a potrzeba kamery ukryte /lepiej zapewnić
silne oświetlenie niż kupowac kamery wysokoczułe/
tam gdzie nie będą mogli dac przewodowych - bezprzewodowe ale ty już trzeba
troche doświadczenia
SJS

29. Data: 2006-08-10 08:20:29

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu jest troche aktualnych cen
http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=77377&sid
=6fe12d34a013ba6facc6847509a286c2
SJS

30. Data: 2006-08-10 09:03:50

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzin ale warto poświęcić nawet kilkanascie baterii aby wyłapac psujaczy
> zasięg radiowy może nie sięgać w wysokich budynkach

Widziałeś kiedyś jak działa taka kamera. Markowa kamera, uznany producent :)
Mogę ci zagwarantować, że ta kamera nic nie zobaczy przy 1 luxie.

> natomiast można za 2000 zł miec przekaz z kamery na własną komórkę -
bardzo
> przydatne gdy włącza się alarm

Bardzo przydatne, możesz popatrzeć jak ci wynoszą sprzęt z mieszkania.

> [...]
> silne oświetlenie niż kupowac kamery wysokoczułe/
> tam gdzie nie będą mogli dac przewodowych - bezprzewodowe ale ty już

Atrapy albo się sprawdzą albo nie. Za 2 tys można sobie alarm do mieszkania.
Najtańsze czujki z allegro można zakryć czapką podchodząc do nich bardzo
wolno.

Tomek

laminat okleina
Gniazdka sieciowe w boazerii