Ociepl dom z państwowej dotacji

1. Data: 2008-04-24 19:52:50

Temat: Ociepl dom z państwowej dotacji
Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czolem,

znalazlem dość ciekawy teksto o dotacjach unijnych do ocieplania domu.
http://wiecejtlenu.pl/2008/02/20/ociepl-dom-z-panstw
owej-dotacji/
Czy ktos z Was probowal tej sciezki? Jakie macie doswiadczenia?

Pozdrawiam,

Ekolobbysta

2. Data: 2008-04-25 07:04:11

Temat: Re: Ociepl dom z państwowej dotacji
Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl napisał:
> [...]
owej-dotacji/
> Czy ktos z Was probowal tej sciezki? Jakie macie doswiadczenia?

Taką inwestycję zrealizowala moja wspólnota mieskaniowa.
Dotyczyla budynku wielorodzinnego, ale z jednorodzinnym byloby, sądząc po
artykule, podobnie.
Doświadczenia jak najlepsze. Budynek ocieplony, premia termoizolacyjna
odebrana, oplaty za ogrzewanie znacząco spadły (mimo, ze uwazalam ten budynek
za raczej ciepły).
Zostaje spłata kredytu, ale bank podpisując umowę ze wspólnotą
jednocześnie wymógl na niej odpowiednie wpłaty na fundusz remontowy przez
bodajze 5 lat. I to jest bardzo dobre - mamy dość pieniedzy by
nie tylko spłacac kredyt, ale tez robic inne inwestycje - malowanie klatek,
wymianę płytek itd., a nie ma corocznych sporów o wielkość wpłat.
Nie mowiąc juz o tym, ze kredyt był brany pare lat temu, kiedy warunki
kredytowe byly lepsze, a roboty budowlane tańsze.

Pozdrowienia,
Lila

3. Data: 2008-04-25 07:21:07

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Lila <H...@h...com> napisał:
> Doświadczenia jak najlepsze. Budynek ocieplony, premia termoizolacyjna

raczej premia termomodernizacyjna :-)

Pozdrowienia,
Lila

jaka waga elektroniczna do 150 zl ?
Jaki przydział mocy przy płycie elektrycznej?
Dekorator wnętrz
Pojedyncza płyta indukcyjna?
woda miejska czy z hydroforu - ktora tansza