Oczy - leczenie wad

1. Data: 2003-07-15 21:05:59

Temat: Oczy - leczenie wad
Od: " Student X" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym się dowiedzieć na temat leczenia krótko-, dalekowzroczności i
astygmatyzmu metodami "naturalnymi" (różnego rodzaju ćwiczenia gałek,
patrzenie w prawo, w lewo, uciski punktów, metody - dobrze nie pamiętam -
np. Batesa, autosugestia etc.)? Czy leczenie takie daje w ogóle pozytywne
rezultaty?

2. Data: 2003-07-15 21:47:38

Temat: Re: Oczy - leczenie wad
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> np. Batesa, autosugestia etc.)? Czy leczenie takie daje w ogóle pozytywne

Nieduze wady na krotki czas - krotkowzrocznosc - Bates.
Na reszte wogole nie licz. A poza tym - wady wzroku ( oprocz nadwzrocznosci
dzieciecej ) nie wyleczysz metodami naturalnymi...z reszta...zadnymi.

casus

3. Data: 2003-07-16 11:05:49

Od: " Student X" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał...
> Nieduze wady na krotki czas - krotkowzrocznosc - Bates.

...czyli opowieści autorów książek (o ww. tematach) o dużej skuteczności w
różnych schorzeniach i bez względu na stopień wady mogę wsadzić między
bajki
> Na reszte wogole nie licz. A poza tym - wady wzroku ( oprocz
nadwzrocznosci
> dzieciecej ) nie wyleczysz metodami naturalnymi...z reszta...zadnymi.

A laserowa korekcja wad wzroku? Możliwe, że nie zaliczamy jej do metod
"wyleczenia", ale rezultaty są przecież takie, że pacjent (nie we
wszystkich przypadkach) zostaje wyleczony. A propos, taka korekcja
laserowa jest stała (to znaczy nie trzeba powtarzać za kilka lat)?

Pozdrawiam

S.X

4. Data: 2003-07-16 12:46:54

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...czyli opowieści autorów książek (o ww. tematach) o dużej skuteczności w
> różnych schorzeniach i bez względu na stopień wady mogę wsadzić między
> bajki

Oprocz leczenia niedowidzenia i zeza, gdzie cwiczenia sa nad wyraz
skuteczne - oczywiscie do pewnego wieku.

> [...]
> wszystkich przypadkach) zostaje wyleczony. A propos, taka korekcja
> laserowa jest stała (to znaczy nie trzeba powtarzać za kilka lat)?

Laserowa korekcja jest jedynie pozbawieniem pacjenta noszenia okularow lub
soczewek kontaktowych, natomiast samej wady wzroku nie usuwa. Zgoda -
rezultaty sa, ale nie wyleczenie.
Dobrze zakwalifikowany, wykonany, oraz pooperacyjny przebieg leczenia bez
komplikacji daja wynik trwaly i stabilny.

casus

5. Data: 2003-07-17 22:18:59

Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Dobrze zakwalifikowany, wykonany, oraz pooperacyjny przebieg leczenia bez
> komplikacji daja wynik trwaly i stabilny.

Znasz jakieś źródła, (polskie, angielskie) gdzie można o tym poczytać?
Jakieś statystyki, możliwe powikłania i częstość ich występowania itp. Moja
Pani jest już w trakcie kwalifikacji do zabiegu a ja mam mnóstwo
wątpliwości, ona co prawda jest po medycynie, ale specjalność daleka od
okulistyki.

pozdr
wojtek

6. Data: 2003-07-18 04:44:01

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bf7782$ge0$...@i...gazeta.pl,
wojtek <w...@p...gazeta.pl>:
> [...]
> itp. Moja Pani jest już w trakcie kwalifikacji do zabiegu a ja mam
> mnóstwo wątpliwości, ona co prawda jest po medycynie, ale specjalność

http://www.allaboutvision.com/visionsurgery/lasik_co
mplication_1.htm

Jesli chodzi o wzbudzanie watpliwosci, to:

http://www.surgicaleyes.org/

--
Robert

7. Data: 2003-07-18 17:17:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.allaboutvision.com/visionsurgery/lasik_co
mplication_1.htm

> Jesli chodzi o wzbudzanie watpliwosci, to:
>
> http://www.surgicaleyes.org/
> Robert

No to ja juz nie musze:-)

casus