bol oka

1. Data: 2003-07-15 18:52:21

Temat: bol oka
Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze raczej powieki. Wczoraj wieczorem poczulam bol w zewnetrznym kaciku
oka, kiedy mrugam, albo dotykam tego miejsca palcem. Boli tak jakby byl tam
jakis siniak. Nie ma jednak zasinienia ani zaczerwienienia. Na galce ocznej
tez nie ma zadnych zmian. Co to moze byc?

2. Data: 2003-07-15 19:30:37

Temat: Re: bol oka
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ocznej
> tez nie ma zadnych zmian. Co to moze byc?

Moze Ci sie zaczynac jeczmien

casus

4. Data: 2003-07-15 20:24:17

Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moze Ci sie zaczynac jeczmien
>
> casus

Nigdy nie mialam, a mozna jakos temu zapobiegac?

3. Data: 2003-07-15 20:24:17

Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-07-15 20:26:28

Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moze Ci sie zaczynac jeczmien
>
> casus

A czy mozna temu jakos zapobiegac?

6. Data: 2003-07-15 21:52:57

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie mialam, a mozna jakos temu zapobiegac?
>
> pozdrawiam

Ja nie wiem, czy teraz masz. Nikt Cie na odleglosc nie bedzie leczyl. Ja sie
tylko domniemywalem, ale czy tak jest to mozna ocenic po zbadaniu.
Rownie dobrze tam mozesz miec male cialo obce - np muszke pod powieka.
Jesli tam juz cos masz to nie zapobiegaj, ale sprobuj wyleczyc.

casus

7. Data: 2003-07-15 22:45:50

Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rownie dobrze tam mozesz miec male cialo obce - np muszke pod powieka.
> Jesli tam juz cos masz to nie zapobiegaj, ale sprobuj wyleczyc.

Cialo obce na pewno nie, bo to, jak juz wspomnialam, boli jakbym miala
jakiegos siniaka. Boli mnie dolna powieka tuz przy rzesach. Mozliwe, ze to
jeczmien, ale moze mozna zatrzymac rozwijanie sie go.

8. Data: 2003-07-16 09:08:05

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabelka" <i...@b...pl> napisała:

> Cialo obce na pewno nie, bo to, jak juz wspomnialam, boli jakbym miala
> jakiegos siniaka. Boli mnie dolna powieka tuz przy rzesach. Mozliwe, ze to
> jeczmien, ale moze mozna zatrzymac rozwijanie sie go.

...no cóż, są sposoby "niemedyczne" - mnie zawsze pomagało delikatne
pocieranie czymś złotym (np. obrączką), oczywiście czystym!... ...lekarze
odnoszą się do tego sceptycznie, ja również, ale skoro pomaga, to niech
sobie będzie i placebo!... ;-)

pozdrawiam, Agata

9. Data: 2003-07-16 12:53:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pocieranie czymś złotym (np. obrączką), oczywiście czystym!... ...lekarze
> odnoszą się do tego sceptycznie, ja również, ale skoro pomaga, to niech

Jezeli czysta obraczka i poczatkowa faza powstawania jeczmienia to zgoda.
Jesli juz sie rozwija mozna tylko mechanicznie sprowokowac do bardzo duzej
reakcji zapalnej, wiec radze ostroznosc. To nie sceptycyzm:-)

casus

10. Data: 2003-07-16 14:00:57

Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli czysta obraczka i poczatkowa faza powstawania jeczmienia to zgoda.
> Jesli juz sie rozwija mozna tylko mechanicznie sprowokowac do bardzo duzej
> reakcji zapalnej, wiec radze ostroznosc. To nie sceptycyzm:-)

Heh, to chyba jednak nie jeczmien. Ani mi sie nie czerwieni, ani nie
puchnie. Chyba udam sie do lekarza.

Iza

zastrzyki
Mazindol.
antybiotyk i alkohol
do tych ktorzy rzucili palenie!!!!!!!!!help
dieta